اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واحدهای سنتی کرمانشاه اجازه عرضه شیر خام ندارند

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: واحدهای سنتی اجازه عرضه شیر خام ندارند.

واحدهای سنتی کرمانشاه اجازه عرضه شیر خام  ندارند

رامین سمیعیان رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگار از ممنوعیت عرضه شیر خام توسط واحدهای سنتی استان خبر داد، اظهار کرد: شیر به عنوان یک غذای کامل با توجه به داشتن املاح و انواع ویتامین‌ها یکی از فرآورده‌های پرمصرف لبنی است که نحوه عرضه آن خیلی در حفظ سلامت انسان موثر است.

وی ادامه داد: با توجه به ازدیاد واحدهای عرضه کننده لبنیات سنتی در سطح استان، اولین جلسه کمیته بهبود کیفیت شیر خام استان روز گذشته در استانداری تشکیل شد و موارد مرتبط با سلامت شیر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مصوبات این جلسه این بود که واحدهای تولید کننده لبنیات سنتی به هیچ عنوان حق عرضه شیر خام ندارند و در صورت مشاهده حتما برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول