اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جویبار باید به پایتخت گردشگری ورزشی تبدیل شود

استاندار مازندران با اعلام اینکه جویبار باید به پایتخت گردشگری توریسم ورزشی تبدیل شود، گفت: روند اجرای پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری جویبار قابل قبول نیست و این مجتمع برای برگزاری مسابقات مهم شهرستان باید به سرعت راه اندازی شود.

جویبار باید به پایتخت گردشگری ورزشی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، امروز استاندار مازندران به همراه مسؤولان استانی به شهرستان جویبار سفر کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران هدف از این سفر را در راستای پیگیری پروژه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی ذکر کرد و افزود: نگاه ما این است که باید مسائل مردم هر چقدر و اگر جای مشکلاتی وجود دارد از نزدیک بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار از خوش آوازه‌ترین شهرستان‌های مازندران است، گفت: این آوازه به واسطه حضور رشادت‌های ملی جوانان غیور و بزرگی که در امتداد راه شهدای عزیز، پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز در آوردند، به‌دست آمده است.

استاندار مازندران بیان کرد: همه مردم جویبار باید در حفظ و صیانت از این آوازه تلاش کنند.

حسینی‌پور از شخصیت حسن یزدانی در عرصه بین‌المللی به عنوان تختی دوم یاد کرد.

*انتقاد از مدیریت شهری جویبار

وی با اشاره به مشاهده  وضعیت نامطلوب مدیریت شهری جویبار هنگام ورود به شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به تذکر ۶ ماه قبل استانداری مازندران مبنی بر نظافت شهری متاسفانه شهری که آوازه جهانی دارد نباید این‌گونه باشد.

 استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری این شهرستان باید تغییر کند، گفت: اگر مسؤولان شهرستان نمی‌توانند تصمیم بگیرند، بنده تصمیم بگیرم.

وی درباره پروژه در حال ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفری جویبار، با اشاره به اختصاص بودجه ۷۰ میلیارد تومانی در سفر ریاست جمهوری به مازندران و اینکه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در همان سال گذشته تخصیص یافت، خاطرنشان کرد: متاسفانه روند اجرای پروژه قابل قبول نیست و این مجتمع برای برگزاری مسابقات مهم شهرستان باید به سرعت راه اندازی شود.

حسینی‌پور از کلنگ‌زنی مجموعه هتل‌های چند‌منظوره در جویبار توسط بخش خصوصی بانک پاسارگاد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مدیریت بانک پاسارگاد پذیرفته است همانند مجموعه هتل‌های چند منظوره برای کشتی در تهران را در جویبار نیز بسازد.

وی افزود: زمین این کار جانمایی شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه جویبار باید به پایتخت گردشگری توریسم ورزشی تبدیل شود، گفت: باید یک تیم هماهنگ کارشناسی با روحیه انقلابی جویبار را متحول کند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه امروزه با توجه به شرایط تحریمی که در کشور وجود دارد، مدیران ما باید جهادی کار کنند، افزود: تفاوت این دولت با برخی از دولت های قبل در این است که ما در کنار مردم تصمیمات راهبردی می‌گیریم.

وی داشتن ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی را از ظرفیت‌های مهم شهرستان جویبار عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایطی که این شهرستان دارد اقتصاد دریا باید بازتعریف شود.

استاندار مازندران یادآور شد: باید در ساحل جویبار متناسب با نام جهانی جویبار سرمایه‌گذارانی بیاوریم که ساحل بر اساس یک فرهنگ غنی اسلامی ساخته شود و با مراجعه گردشگران بین‌المللی به این شهرستان، ارزش‌های والایی که در کشتی داریم را به گردشگران آموزش دهیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه گردشگری در جویبار مورد غفلت واقع شده است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد نه تنها شهرستان بلکه می‌توانید بخشی از مازندران را به لحاظ مالی حمایت کنیم.

وی همچنین برای جذب گردشگران به شهرستان جویبار به ایجاد نمایشگاه های مختلف در حوزه ورزشی و توت فرنگی اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این سفر یک روزه استاندار مازندران از ورزشگاه ۵ هزار نفری جویبار و پروژه ماهی‌های خاویاری قره برون نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول