اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز

مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای فعالیت در روزهای تعطیل و دو نوبت صبح و عصر، به کمک مراکز خدمات جامع سلامت اهواز خواهند شتافت.

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امرالله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز، اظهار کرد: باتوجه به افزایش میزان مراجعه شهروندان برای تزریق و تکمیل روند واکسیناسیون خود در برابر کروناویروس، از فردا تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون این کلانشهر برای خدمات دهی در دو نوبت صبح و عصر، همچنین روز‌های تعطیل افزایش خواهند یافت.

 مردانی گفت: علاوه بر این، تمام مراکز خدمات جامع سلامت حوزه‌های شرق و غرب این شهرستان در نوبت صبح، واکسیناسیون عمومی در برابر کووید ۱۹ را انجام می‌دهند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز، نشانی و ساعت کاری مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت مناطق شرق و غرب اهواز به عنوان مجری برنامه واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا ویروس را اعلام کرد.

شهروندان ساکن در منطقه شرق اهواز می‌توانند با مراجعه به مراکز زیر برای تزریق واکسن خود اقدام کنند:

 

همچنین شهروندان ساکن در منطقه غرب شهرستان اهواز، با مراجعه به مراکز جدول زیر می‌توانند مراحل تزریق واکسن خود را تکمیل کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول