اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قرص فروشان غیرمجاز در ممسنی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری 2 نفر و کشف 65 هزار و 850 عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

قرص فروشان غیرمجاز در ممسنی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، سرهنگ محمد نیکبخت در گفت ‌ وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان مبنی بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، ماموران پلیس امنیت عمومی مطلع شدند دو نفر در یکی از محله‌های این شهرستان در حال خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص دو نفر را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از منازل آنان 65 هزار و 850 عدد قرص غیرمجاز از نوع ترامادول ، سقط جنین ، بوپرنورفین و یک دستگاه پلم ب بطری ‌های حاوی دارو کشف شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه روزی در نقاط جرم خیز، اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نمی ده ن د و قاطعانه با آنان برخورد خواهند کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 20 فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در محدوده جنوب شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری  31 جنت تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و ماموران موفق شدند آن را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از انبار متهمان مقادیری اموال مسروقه از نوع موتور کولر، پمپ آب، انواع کابل برق و مسی، آهن آلات و ... کشف شد، گفت کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت ‌ های 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف گازوئیل قاچاق از منزل مسکونی

فرمانده انتظامی جهرم از کشف 2 هزار و 340 لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر قاچاق گازوئیل توسط فردی سودجو در یکی از محلات شهرستان جهرم ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند 2 هزار و 340 لیتر گازوئیل قاچاق به صورت گالن‌های 20 لیتری کشف کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه در این خصوص دو نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز توقیف شد، از همکاری مردم با پلیس در برخورد با مخلان امنیت قدردانی کرد.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول