اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصویب 116.5 میلیارد تومان پروژه برای آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهوری

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اعتبار کلی مصوبات سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های آموزش و پرورش را 116.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: حدود 59 میلیارد تومان از این اعتبار محقق شده است.

تصویب 116.5 میلیارد تومان پروژه برای آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی اسماعیلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش در سفر ریاست جمهوری ۱۶ مصوبه داشته است که در سه دسته قابلیت تقسیم بندی دارند، اظهار کرد: این مصوبات شامل مصوباتی که تخصیص اعتبار نداشته‌اند، مصوباتی که از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عملیاتی شده است و در نهایت مصوباتی که در حال اجرا هستند، است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تکمیل استخر دانش‌آموزش شهرک کارمندان را از جمله مصوبات در حال اجرا از محل اعتبارات ملی و استانی اعلام کرد و افزود: اعتبار مصوب این پروژه 18.5 میلیارد تومان است که حدود 13.5 میلیارد تومان آن محقق شده و در حال حاضر با انتخاب پیمانکار روی ریل اجرایی قرار دارد هر چند جدیت خوبی در پیمانکار مشاهده نمی‌شود.

وی تکمیل هنرستان ورزشی جنب همان استخر با 10 میلیارد تومان اعتبار با تخصیص 8 میلیارد تومانی را از دیگر مصوبات عنوان و تصریح کرد: تکمیل استخر دانش‌آموزشی ابهر و قیدار از محل اعتبارات ملی و استانی که در حال اجرا هستند و تعهد ملی تامین منابع آن هم حدود 30 میلیارد تومان برای هر پروژه است که اولی پیشرفت فیزیکی 15 درصدی دارد و دومی در مرحله انتخاب پیمانکار است.

اسماعیلی تکمیل اردوگاه امام خمینی از محل اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه که تخصیص اعتبار انجام و در حال اجرا است را دیگر پروژه مصوب سفر ریاست جمهور عنوان کرد و گفت: منتهی مشکل پروژه این است که گویا مبلغ تخصیص پاسخگوی پروژه برای تکمیل نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان احداث مدرسه 17 شهریور را به عنوان دیگر پروژه مصوب ریاست جمهور یادآور شد و افزود: اعتبار این پروژه 18 میلیارد تومان است که 14 میلیارد تومان آن تخصیص یافت و پروژه در دست اجرا است.

وی اعتبار کلی مصوبات سفر ریاست جمهوری برای پروژه‌های آموزش و پرورش را 116.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: حدود 59 میلیارد تومان از این اعتبار محقق شده است.

اسماعیلی تجهیز دو دبیرستان دخترانه برای مهارت آموزی دختران که انجام شده، تخصیص 5 میلیارد تومان برای تسهیل امور دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل از منابع داخلی اداره کل نوسازی را مصوبات دیگر سفر دانست و تصریح کرد: تکمیل 14 مدرسه، تکمیل مدارس نیمه تمام استان که نیاز به اعتبار 15 میلیارد تومانی دارد تکمیل و بازسازی سه مدرسه دخترانه، تخصیص 3 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی کهلاب از خدابنده، تخصیص 18 میلیارد تومان از وزارت نفت در راستای عمل به وظایف اجتماعی، تخصیص اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تاسیس خوابگاه دانش‌آموزی و در نهایت تبدیل کلاس‌های کانکسی به ساختمان آموزشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام از مصوباتی بوده که اجرایی نشده است.

در این جلسه اعلام شد که 37 مورد کلاس کانکسی احصا شد که فقط پنج مورد از آن‌‌ها شاخصه لازم که داشتن 20 دانش‌آموز بود  را دارند که روند برای تبدیل این پنج کانکس برای ساختمان آموزشی در حال انجام است.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول