اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء

معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، طی اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشاء

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه‌ای صادر کرد که
متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

در خصوص خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) منطقه همدان در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ ناظر برموضوع انهدام شبکه گسترده ارتشاء در شهرداری همدان مطالب ذیل به منظور تنویر اذهان عمومی به حضور اعلام می‌شود.

1-  اقدام سازمان محترم اطلاعات سپاه پیرامون انهدام شبکه ارتشاء و دستگیری تعدادی از پرسنل شهرداری مربوط به سال قبل بوده که به دلیل روند قانونی و تعقیبات معموله منتج به نتیجه موضوع توسط آن سازمان در تاریخ ۱۴۰۱/۴/۲۸ انتشار یافته است.

2-  در پرونده مزبور ۱۷ نفر احضار جهت بررسی قضایی صورت پذیرفته که منجر به دستگیری ۴ نفر از کارشناسان و تعلیق آنان از کار شده است و ۲ نفر دیگر نیز از دستگیر شدگان دلال بوده‌اند که روند قضایی در دست بررسی است و تا کنون هیچ گونه ابلاغی به شهرداری نشده است، ضمنا یادآور می‌شود در فهرست دستگیرشدگان نام هیچ یک از مدیران شهرداری وجود ندارد.

3- مدیریت شهری در جهت پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرائم مورد نظر اقدام به پیگیری ایجاد شهرداری الکترونیکی و هوشمندسازی فرایندها کرده است که با این توفیق عملا امکان سوء استفاده از موقعیت را برای متخلفین به حداقل رسانده است.

4- در حال حاضر شهرداری همدان با اتخاذ تدابیر لازم در پی ارائه خدمات به روز و شفاف و صریح به همشهریان است و با همکاری تمام نهادهای محترم نظارتی جهت ریشه‌کنی فساد عزم راسخ وجود دارد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول