اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مهمانی ده کیلومتری غدیر قابلیت بین‌المللی شدن دارد

معاون سابق سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: مهمانی بزرگ و ده کیلومتری عید غدیر مانند راهپیمایی اربعین حسینی قابلیت تداوم و تکثیر و بین المللی شدن را دارد.

مهمانی ده کیلومتری غدیر قابلیت بین‌المللی شدن دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌ کیان معاون سابق سازمان بسیج دانشجویی در یادداشتی با عنوان قیام مردم تهران برای محبت امیرالمومنین‌(ع) به بررسی ابعاد مختلف جشن ده کیلومتری عید غدیر در تهران پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

سرمایه اجتماعی که سال ها ازش غافل بودیم چهل و سه سال بعد از انقلاب اسلامی کشف و دست‌اندرکاران و مدیران جرات ایجاد زمینه « عمل صالح» بزرگ را با مهمانی ده کیلومتری برای توده‌های مردم فراهم کردند تا با واگذاری پذیرایی و اداره جشن بزرگ غدیر خم به مردم زمینه حرکتی همچون اربعین حسینی (ع) را فراهم کنند.

قطعا پس از این اتفاق مردمی و جشن بزرگ و بی سابقه اسلامی، بدخواهان و کینه‌توزان ضد علی با ضد انقلاب فراری و خارج نشین هم کلام می‌شوند و به خاطر ترس و بهتشان این حرکت مبارک را تضعیف خواهندکرد که شروع این گزافه ها قبل از تمام شدن جشن شروع شده است. آسمان و ریسمان می‌بافند و مشکلات طبیعی برگزاری این جشن بزرگ در سال اول را بهانه می‌کنند تا اصل ماجرا را بکوبند. 

ضمن تبریک و شادباش و خدا قوت به دست‌اندرکاران و مدیران و ایده پردازان متذکر می شوم:

انقلابیون علی‌دوست و شیعیان محب باید مراقب باشند که این فرصت بزرگ از دست نرود و با مشغول شدن به جزییات و اسارت در بهانه‌های ضدانقلاب پرو و وقیح و رقابت‌های درون جبهه انقلاب باعث تضعیف این حرکت نشویم که البته  نقد مشفقانه برای مدیریت بهتر موجب استواری است ولی اندازه و لحن و اهم و فی الاهم کردن لازمه نقد و نداشتن آن، خط افتراق مشفقین و معاندین است.

این حرکت بزرگ در صورت تداوم برگزاری، ظرفیت تداوم و تکثیر دارد و مانند راهپیمایی اربعین حسینی قابلیت گذر از مرزها را دارد.

 مراقبت جمعی ما از این حرکت مردمی شکر عملی و زمینه ازدیاد نعمت است و اگر به حسب نقل قول مرحوم آیت‌الله بهجت(ره)، حضور مردم در ۲۲ بهمن در همه این سالها اثر ولایت امام خمینی(ره) است، این حرکت عظیم، با نام و یاد شخص امیرالمومنین‌ع و ذیل ولایت ایشان و امام زمان( عج) شروع شده و می توان از همین مقایسه، ظرفیت عظیم این حرکت را تقریب زد. به امید اینکه قدرش را بدانیم و با عقلانیت از آن مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول