اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره مندی۱۰ هزار گردشگر خارجی از خدمات درمانی در سه ماهه نخست سال

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ۱۰ هزار گردشگر سلامت در سه ماهه نخست امسال از خدمات درمانی و پزشکی شهر مشهد بهره مند شدند.

بهره مندی۱۰ هزار گردشگر خارجی از خدمات درمانی در سه ماهه نخست سال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، داوود خوش شکن بیان کرد: بیشترین گردشگران سلامت از کشورهای عراق و افغانستان و سپس کشورهای عمان، پاکستان و ترکیه با تعداد کمتری بودند.

وی ادامه داد: بیشترین خدمات درمانی ارائه شده به گردشگران سلامت طی این مدت خدمات عمل‌های زیبایی‌، درمان بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های چشم و بیماری‌های زنان و ناباروری و ارتوپدی بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها در ایران، غربالگری سلامت بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و همچنین دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای تمامی مسافران خارجی و گردشگران سلامت از قبل انجام می‌شده و کماکان این روند ادامه دارد.

خوش شکن افزود: هم اکنون ۳۵ شرکت گردشگری سلامت در مشهد فعال هستند که ۲۱ شرکت از وزارت بهداشت و سایر شرکت‌ها از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ با توجه به وجود موج پنجم و ششم کرونا، با اعمال محدودیت‌های رفت و آمد و بسته شدن مرزها و پذیرش گردشگر با شرایط خاص، ۳۲ هزار و ۹۳۵ هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی در مشهد بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول