اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیدوارم با دست پر از مسابقات بازی‌های اسلامی برگردم

دوچرخه‌سوار ملی‌پوش اصفهانی گفت: امیدوارم که عملکرد خوبی در رقابت‌های بازی‌های اسلامی داشته باشیم و دست پر برگردیم.

امیدوارم با دست پر از مسابقات بازی‌های اسلامی برگردم

امیرحسین جمشیدیان، عضو تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اصفهان در خصوص حضور در مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: دعوت به این مسابقات به نوعی توفیق اجباری برای من بود و از مسؤولان فدراسیون که من را انتخاب کردند تشکر می‌کنم، امیدوارم که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم و دست پر برگردیم.

وی که اخیراً در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سوم دست یافته است، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور سالی یک بار برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است، سطح مسابقات هم بالا بود؛ مسابقات کشوری دارای امتیازات بین‌المللی نیز هست و از این جهت برای باشگاه‌ها حائز اهمیت است.

جمشیدیان افزود: شرایط برای ورزش و ورزشکاران سخت شده است، به خصوص ورزش‌هایی که ارتباط مستقیم با دلار دارند و بودجه‌ای که به فدراسیون تزریق می‌شود، جوابگوی هزینه‌ها نیست؛ بدون حمایت فدراسیون و در اختیار گذاشتن امکانات نتیجه‌گیری بسیار مشکل است، اگر مدالی هم کسب می‌شود، نتیجه تلاش و کوشش ورزشکاران است.

ملی‌پوش اصفهانی دوچرخه‌سواری در رابطه با مشکلات عدیده‌ای که دوچرخه‌سواران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: جاده‌های ما برای دوچرخه‌سواری ایمن نیستند، دوچرخه‌سوار جاده نمی‌تواند در پیست تمرین کند و باید در جاده تمرین کند؛ مسیر مخصوصی وجود ندارد و فاصله یک و نیم متری استاندارد ماشین‌ها با دوچرخه‌سواران نیز رعایت نمی‌شود.

جمشیدیان درباره وضعیت این رشته در استان اصفهان نیز گفت: از زمان حضور پناهنده در رأس هیأت دوچرخه‌سواری امیدواری برای بهبود شرایط به وجود آمده است، اگر بعضی دوستان بگذارند که ایشان کار خود را انجام دهد، شرایط بهتر خواهد شد اما با سنگ‌اندازی‌ها و کینه‌ورزی‌ها به جایی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: افرادی در دوچرخه‌سواری اظهار نظر و فعالیت می‌کنند که صلاحیت این موضوع را ندارند و باعث می‌شوند علاقه‌مندان به این رشته دلسرد شوند؛ حتی‌ در مواردی حضور افرادی که خود را متخصص این رشته معرفی کرده‌اند، باعث آسیب‌دیدگی‌های فیزیکی و روحی شدید برای نوجوانان علاقه‌مند به این رشته شده است.

ملی‌پوش اصفهانی دوچرخه‌سواری که با سپاهان قرارداد دارد، ضمن تشکر از حمایت‌های این باشگاه گفت: ورزش دوچرخه‌سواری پتانسیل بسیاری دارد و حمایت‌ها باید بیشتر باشد تا ورزشکار بتواند حداقل خرج سال خود را تأمین کند؛ تمرینات ما خطرناک، سخت و نفس‌گیر است و انتظار حمایت‌های بیشتری را داریم.

جمشیدیان که سابقه قهرمانی آسیا در رده جوانان را دارد، در رابطه با بازی‌های آسیایی بیان کرد: یک سال زمان داریم و‌ با برنامه‌ریزی‌های درست، امکانات مناسب و شرکت در مسابقات مختلف می‌توانیم به بهترین شکل برای این رقابت‌ها آماده شویم؛ اگر این اتفاق رخ دهد، می‌توانم قول کسب ۳ مدال خوشرنگ را بدهم اما در غیر این صورت، رده‌ای بهتر از هشتمی یا نهمی کسب نخواهیم کرد‌، این رشته مسابقه محور و تجهیزات محور است و باید به شکل درستی حمایت شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول