اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هلهله مردم خوزستان در عید غدیرخم

مردم خوزستان در نقاط مختلف این استان با حضور در محافل شادی و سرور عید غدیرخم را در کنار هم جشن گرفتند.

هلهله مردم خوزستان در عید غدیرخم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم سراسر استان خوزستان جشن و سرور را فرا گرفت.

جشن‌های عید غدیرخم در استان خورستان همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده نیز جشن‌های مختلفی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

در شهر اهواز و دیار سردار سرلشکر علی هاشمی نیز مردم ولایتمدار با حضور در محافل شادی عید غدیرخم را هلهله‌کنان جشن گرفتند.

در مسجد آل محمد(ص) فاز دو پادادشهر به مناسبت عید غدیر خم جشن و سرور برپا شد.

در این جشن سید محمد امام شعر خوانی و مولودی‌خوانی کرد و همشهریان شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد و شهید میلاد جهانگیری‌نژاد این عید بزرگ را گرامی داشتند.

در فاز پنج پادادشهر نیز از سوی مسجد امام حسین(ع) این منطقه جشن و شادی بر پا شد.

در این برنامه ضمن بیان خصوصیات بارز حضرت علی(ع)، مداحان  دیار سردار شهید علی لویمی و شهید سینا آقاجری در وصف آن حضرت شعرخوانی کردند.

همچنین اهالی فاز ۲ پادادشهر با حضور در مسجد امام خمینی(ره) این منطقه عید ولایت را جشن گرفتند.
 


توزیع نان صلواتی

در کوی شهید مدرس اهواز و دیار شهید سید حسن سواری و شهید علی کمایی نیز یک نانوایی همزمان با عید سعید غدیر خم نان صلواتی توزیع کرد.

نانوایی حاج محمود حزبه در کوی شهید مدرس برای این امر خیر در نظر گرفته شد.

همچنین همزمان با ایام دهه ولایت با حضور اقشار مختلف مردم امام جماعت جدید مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان شهید کرمی‌خراط اهواز نیز معرفی شد.

در این برنامه که جمعی از سادات و خانواده شهید سید مرتضی شفیعی حضور داشتند حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی به عنوان امام  جماعت جدید مسجد صاحب الزمان(عج) معارفه شد.

در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) فاز یک پادادشهر نیز احسان صباحی و احمد اسلامی‌راد به مناسبت عید غدیرخم مولودی‌خوان و شعرخوانی کردند.

در فاطمیه اهواز خیابان شهید عظیم، نبش خیابان شهید ادهم نیز جشنی بر پا شد که مولودی‌خوانان آن مصطفی مروانی، مجتبی مهدی‌پور و سید محمد امام بودند.

راهپیمایی اهالی کوت عبدالله

همشهریان شهید رضا شعیبی و شهید محمد عذاری با حضور در پارک میثاق سه راهی گلستان، مسجد امام علی(ع) کیان‌آباد، مسجد امام علی(ع) فاز یک پادادشهر، حسینیه شهدا آریاشهر، مسجد حجازی خیابان سلمان فارسی، ورزشگاه ۱۳ آبان امانیه و هیئت روضه‌الزهرا کوی جمهوری‌اسلامی عید ولایت را گرامی داشتند.

مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) خیابان ۱۲ آسیاباد میزبان جوانانی بود که با مولودی‌خوانی حسن ویسی و مصطفی مروانی عید ولایت را شادی کردند.

از سوی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) کوی شهید مدرس نیز جشن عید غدیر برگزار شد که این با کاروان شادی خانوادگی خودرویی همراه بود.

در شهر کوت عبدالله و دیار شهید نبی دریس مردم ولایی از مساجد و مواکب شهر به سمت مصلای امام علی(ع) شهرستان کارون حرکت کردند.

در این برنامه مردم با اشعاری در وصف مولاعلی(ع) عید غدیر را جشن گرفتند.

 

در مصلای امام علی(ع) کوت عبدالله جشنی همزمان با عید غدیر برگزار شد که مولودی‌خوان آن جلیل کربلایی بود‌.

در شهرستان گتوند و دیار سردار شهید حسین منجزی نیز جشن‌های گوناگونی به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم برگزار شد.

جشن عید غدیر در مسجدسلیمان

در شهر مسجدسلیمان نیز همزمان با عید غدیرخم مراسمات گوناگونی برگزار شد و همشهریان سردار شهید بهنام محمدی‌راد، شهید شاپور عباسی، شهید جاویدالاثر ابراهیم قندعلی‌مرغان و شهید جاویدالاثر شنبه تاوسه در آغاز ولایت امیرالمومنین(ع) شادی کردند.

با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا(ع) بی‌بیان مسجدسلیمان نیز جشن و سرور عید غدیر برگزار شد.

از سوی مسجد علی بن ابی‌طالب(ع) محله چهاربیشه نیز آئینی برگزار شد که مردم مسجدسلیمان با حضور در این برنامه عید غدیرخم را جشن گرفتند.

در مسجد امام حسن عسکری(ع) نمره چهل جشن روز عید غدیر خم با حضور قشرهای مختلف مردم مسجدسلیمان و جوانان برگزار شد.

جشن عید سعید غدیر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه مسجدسلیمان در این شهر نفتخیز برگزار شد.

این با اجرای بهزاد خیرالهی و خوانندگی هدایت احمدپور برگزار شد و شاعر طنزپرداز احمد بابادی نیز شعرخوانی کرد.

در این برنامه که از سوی قرارگاه فرهنگی شهید بهنام محمدی شهرستان مسجدسلیمان، مسجد جامع نمره یک و پایگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد به قید قرعه جوایزی به حاضران اهدا شد.

راه‌اندازی موسسه خیریه در صیدون

همچنین با حضور اهالی مسجدسلیمان و همشهریان شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان جشنی از سوی مسجد ولیعصر(عج) کلگه برگزار شد.

مردم شهر آبژدان در شهرستان اندیکا نیز با حضور در  مسجد امام حسین(ع) این منطقه جشن عید غدیرخم را برگزار کردند.

در مسجد غدیر شهر دزفول نیز جشنی به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد و همشهریان شهید سعید زارع و شهید حسین ولایتی‌فر به شادی و سرور پرداختند.

نخستین موسسه خیریه نیز همزمان با دهه ولایت در شهر شهیدپرور صیدون و دیار شهید احمد داورپناه، شهید اسکندر جاویدان، شهید عزت‌الله پات و شهید عزیزالله بهمنی راه‌اندازی شد. 

موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) صیدون در آستانه عید غدیر با حضور امام جمعه موقت این شهر راه‌اندازی شد و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

در آئین راه‌اندازی موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) صیدون، بخشدار صیدون، رئیس بهزیستی باغملک و جمعی از مسولان محلی نیز حضور داشتند و این موسسه را به صورت رسمی افتتاح کردند.

کاروان شادی خانوادگی در حمیدیه

به مناسبت هفته ولایت و امامت جشن ویژه جلسات حلقات صالحین پایگاه ابوذر غفاری حوزه شهید دانش سپاه ناحیه شوش برگزار شد.

در این مراسم به تمامی بچه‌های عضو حلقات صالحین هدایایی تقدیم شد.

این مراسم با حضور بسیجیان و مسئولین از جمله فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دانش و حاج آقا عارف آل‌کثیر مسئول سازمان تبلیغات اسلامی و سرهنگ حجازی برگزار شد.

همچنین جشن بزرگ غدیر با حضور جناب سرگرد سمندی فرمانده حوزه بسیج شهید صفر احمدی، شهردار و اعضای شورای اسلامی، خانواده معزز شهدا، بسیجیان، جلسات قرآن، هیئت های مذهبی این شهر و اهالی شریف شهر حر برگزار شد.

با حضور مهندس مرتضی جودی‌فر بخشدار مرکزی، حسین آل‌کثیر و اهالی روستای امیرالمومنین(ع) مراسم جشن دهه ولایت و امامت همچنین عید غدیرخم در این روستای از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

همچنین از سوی حوزه شهید غیوراصلی شهر حمیدیه کاروان شادی خانوادگی خودرویی از خیابان ۱۷ شهریور، روبه‌روی جهادکشاورزی اجرا شد.

در مسجد امیرالمومنین(ع) کوی مستضعفین شهر حمیدیه جشنی به مناسبت عید غدیرخم اجرا که مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در آن شعرخوانی کردند.

توزیع ۳ هزار پرس غذا در آبادان

جشن بزرگ عید سعید غدیرخم با همت مجمع جوانان سوسنگرد (مجمع شباب الغدیر الخفاجیه) در چهار راه فاطمیه این شهر برگزار شد.

در محفل شادی بزرگ عید غدیرخم اقشار مختلف مردم و اهالی دیار سرباز فداکار شهید محمدرضا سبحانی حضور داشتند و امامت مولا علی(ع) را جشن گرفتند.

در این جشن شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف مولای متقیان حضرت امام علی(ع) شعرخوانی و مدیحه‌سرایی کردند.

همزمان با فرا رسیدن عید غدیرخم به همت یکی از نیروهای جهادی آبادان و دیار شهید سید رضا ثابتی، شهید علی صالحی‌مجد و شهید یونس بحر ۳ هزار غذای گرم طبخ و توزیع شد.

در همین ارتباط وحید فتاحی بانی طبخ و توزیع غذای گرم در آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با کمک مردم و خیرین ۳ هزار پرس غذا در مسجد آیت‌الله طالقانی آبادان طبخ شد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: کار توزیع این غذاها از ساعت ۱۰ تا صبح آغاز شده تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

فتاحی خاطرنشان کرد: این غذاها در بین فقرا، کارتن خواب‌ها و نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از این طعام را نیز به کارگران شهرداری آبادان دادیم.

همچنین در مسجد حجت ابن الحسن العسکری(عج) خیابان قائم ۱۸ روستای طره بخاخ آبادان نیز جشن و سرور به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد.

در این جشن که عموم مردم حضور داشتند احمد فرحانی مولودی‌خوانی کرد.

برپایی ایستگاه صلواتی در قلعه‌تل

در شهر تاریخی قلعه‌تل نیز ایستگاه صلواتی در روبه‌روی مسجد جامع برپا شد و اهالی دیار شهید سید عبدالله موسوی عید ولایت را جشن گرفتند.

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای آبگندو نیز به مناسبت عید غدیرخم ایستگاه صلواتی بر پا کرد.

در مدرسه علامه امینی روستای دم آب باغملک نیز مسابقه کتابخوانی غدیر چشمه زلال ولایت، همراه با جوائز ویژه فرهنگیان برگزار شد.

در کوی شهید تاراس، مسجد محمد رسول الله(ص)جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید غدیر خم همراه با اجرای سرود سلام فرمانده انجام شد.

خیابان شهید قریشوندی و میدان معلم شهر باغملک نیز همزمان با دهه ولایت شاهد اجرای جشن بزرگ عید غدیر، همراه با برنامه‌های مفرح و متنوع بود.

در منجنیق سفلی، جنب مسجد محمد رسول الله(ص) جشن بزرگ عید غدیر برگزار شد که هنرمندان در این برنامه هنرنمایی کردند.

 گروه سرود یاوران مهدی(عج) نیز در جشن بزرگ عید غدیر منجنیق سفلی به اجرای سرود پرداخت.

طبخ و توزیع نان در هپرو

جشن عید غدیرخم با حضور اقشار مختلف مردم در روستای دره‌نی باغملک برگزار شد و اهالی این روستا آغاز امامت امام علی(ع) گرامی داشتند.

همچنین در روستای دره‌نی شهرستان باغملک نیز همزمان با عید غدیر خم ایستگاه صلواتی برگزار شد که اهالی دیار شهید امید نریمیسایی، سردار شهید امید فرجی‌زنگنه و شهید علی سلمانوند از هموطنان پذیرایی کردند‌.

جشن بزرگ عید غدیر همراه با برنامه‌های مفرح و متنوع در میدان بسیج شهر میداوود و زادگاه سردار شهید علی نوری‌ممبینی برگزار شد.

همچنین در خیابان اصلی هپرو ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیرخم توسط اهالی و جوانان منطقه بر پا شد. 
همچنین در روستای هپرو به مناسبت عید غدیرخم غذای تبرکی طبخ و بین مردم منطقه توزیع شد.

همچنبن نانوایی آقای ناوایی در هپرو نیز همزمان با عید ولایت و امامت نان صلواتی در بین مردم توزیع کرد.

جشن غدیر در تپه شهدای گمنام باغملک

در روستای سرمورد شهرستان باغملک نیز به مناسبت عید غدیرخم نان صلواتی بین مردم این منطقه توزیع شد.

همچنین با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان خوزستانی جشن بزرگ ولایت در مسجد سیدالشهدا(ع) نبش خیابان شهید نریمانی باغملک برگزار شد که همشهریان دانشجوی شهید حجت‌الله رحیمی و شهید مدافع سلامت محمد خلیلی در این عید به شادی پرداختند. 

جشن عید غدیرخم با حضور عموم مردم و جوانان باغملکی در حسینیه روستای درب شهرستان باغملک برگزار شد.

در تپه شهدای گمنام باغملک و دیار سرباز جاویدالاثر شهید سید غلامرضا رضوی‌مقدم و سرباز شهید عبدالمحمد پیش‌بین با حضور اقشار مختلف مردم جشن و سرور به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد که مولودی‌خوانان این برنامه روح‌الله ممبینی و مازیار معتمدنیا بودند.

تجلیل از سادات شهید

مردم شهر هفتگل و دیار شهید علی ممبینی، شهید حبیب‌الله کردزنگنه و شهید سهراب صفی‌خانی هم با حضور در جشن باشکوهی که در پارک شادی این شهر برگزار شد دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم را گرامی داشتند.

در این جشن هنرمندان مختلف هنرنمایی کردند و چند تن از خوانندگان جوان نیز به اجرای برنامه پرداختند.

برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نیز از دیگر بخش های جشن عید غدیر در پارک شادی شهر نفتخیز هفتگل بود.

همچنین جشن و سرور به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم خم در نقاط دیگر شهر هفتگل برگزار شد و همشهریان شهید علی‌بابا صفی‌خانی، شهید علی‌محمد ممبینی و شهید قربان مکوندی همنوا با اهل آسمان و زمین در عیدالله الاکبر به شادی پرداختند.

شهر هفتگل یکی از شهرهای استان خوزستان است که تعداد زیادی از سادات جلیل‌القدر در آن زندگی می‌کنند که در بین مردم نیز از احترام خاصی برخوردار هستند.

به همین خاطر هم تجلیل از خانواده سادت معظم یکی از برنامه‌های دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم در این شهر است. 

سرکشی به خانواده‌های معظم سادات شهید نیز یکی از برنامه‌های دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم در شهر هفتگل خواهد بود زیرا که سادات شهید زیادی دارد و سردار شهید سید عیسی موسوی، شهید سید جمال موسوی، شهید سید علیرضا رفیعی‌رودزرد، شهید سید علی موسوی، شهید سید محمدعلی موسوی، شهید سید یعقوب موسوی، شهید جاویدالاثر سید ابوالحسن میرسالاری، شهید سید محمدرضا موسوی، شهید سید رضا حیدری‌سورشجانی، شهید سید عبدالحسین نجفی، شهید سید عبدالعظیم حسن‌زاده و شهید سید کریم موسوی از جمله آنها هستند.

برگزاری جشن بزرگ عید غدیرخم در شهر منصوریه

در نقاط مختلف شهر منصوریه نیز به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید غدیرخم با حضور پرشور مردم جشن و سرور برپا شد.

یکی از این برنامه‌ها در خیابان رضوان ۴ شهر منصوریه از سوی شهرداری این شهر برگزار شد که در آن حجت‌الاسلام خیراللهی سخنرانی کرد.

موضوع محوری سخنرانی حجت‌الاسلام خیراللهی در جشن بزرگ عید غدیرخم محبت و عشق ورزیدن بود.

در این جشن بزرگ که عموم مردم منصوریه شرکت کردند مداح اهل بیت عصمت و طهارت نویدیان مولودی‌خوانی کرد.

همچنین به مناسب دهه ولایت و عید غدیرخم جشن دیگری در محوطه روبه‌روی مسجد صاحب الزمان(عج) بخش قدیم شهر منصوریه اجرا شد.

در این برنامه که حضور مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان چشمگیر بود مداح اهل بیت(ع) افراسیابی به شعرخوانی و مولودی‌خوانی پرداخت.

جشن دیگری به مناسبت عید سعید غدیرخم  در محوطه روبه‌روی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر منصوریه برگزار شد که اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند.

در این جشن بزرگ نیز مداح اهل بیت(ع) مستوی با نوای خوش خود جشن عید غدیر در شهر منصوریه را به پایان رساند.

در این جشن به شرکت‌کنندگان در مسابقه با موضوعات دلنوشته و نقاشی جوایزی توسط شورای شهر منصوریه اهدا شد.

به‌خاطر رفاه حال مردم جشن‌های عید غدیرخم در مناطق مختلف شهر منصوریه برگزار شد تا همه اهالی شهر بتوانند در این جشن حضور یابند.

جشن عید غدیر با حضور فرمانده سپاه خوزستان

از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران نیز جشن بزرگ عید غدیرخم در اهواز و دیار شهید یونس هویزه‌راکی، شهید حبیب‌الله شرفی، شهید ولید ناصری و شهید علی نادرپور در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت برگزار شد.

در این که جشن ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار شد، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت، سرهنگ باقری فرمانده بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت، جنوب) خانواده‌های معظم شهیدان، مدیران و روسا، کارکنان، بسیجیان، ایثارگران و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

در این جشن پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، مراسم نقالی(پرده‌خوانی) انجام شد.

در ادامه برنامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با تبریک عید سعید غدیر به ملت شریف ایران اسلامی، مقام عظمای ولایت و خانواده بزرگ حفاری، پیرامون استمرار رسالت نبوی و امامت در طول مسیر تاریخ، تشکیل حکومت اسلامی، شکل‌گیری امت اسلامی در فراسوی مرزها به برکت خون شهیدان و مولفه‌های جامعه اسلامی، سخنرانی کرد.

اجرای سرود سلام فرمانده توسط فرزندان کارکنان از دیگر برنامه‌های اجرا شده در جشن پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران بود.

تئاتر، نقالی، شعر خوانی، مسابقات فرهنگی، اهدای جوائز و نورافشانی نیر از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود‌ که توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران اجرا شد.

ایستگاه صلواتی نیز به مناسبت عید غدیرخم توسط اداره تامین سوخت دستگاه‌های حفاری و وسائط نقلیه شرکت ملی حفاری برگزار شد. 

این ایستگاه با همت مجموعه کارکنان اداره تامین سوخت دستگاه‌های حفاری و وسائط نقلیه شرکت ملی حفاری ایران با همکاری بسیج در ناحیه صنعتی کارون برگزار شد.

ایستگاه صلواتی کارکنان شرکت ملی حفاری با استقبال خوبی از طرف پرسنل و مردم ولایتمدار شهرستان اهواز روبه‌رو شد.

ویزیت رایگان بیماران در بهبهان

همچنین به مناسبت عید غدیرخم دکتر مرتضی دهداری‌ابراهیمی متخصص داخلی هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر به ویزیت رایگان بیماران در شهر بهبهان پرداخت.

پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) بهبهان نیز همزمان با فرا رسیدن عید غدیرخم جشنی برگزار کرد.

در این برنامه حاضران در عید غدیرخم به شادی و سرور پرداختند و ولایت امیرالمومنین(ع) را تبریک گفتند.

برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت فرا رسیدن عید سعید عدیرخم پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) بهبهان اجرا شد.

در این ایستگاه بسیجیان بهبهانی با شربت از همشهریان سردار شهید مجید بقایی و سردار شهید اسماعیل دقایقی پذیرایی کردند.

یکی دیگر از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) بهبهان برگزاری جشن عید غدیرخم ویژه نوجوانان بود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی توسط پایگاه علمی

در این برنامه که جمعی از نوجوانان بهبهانی حضور داشتند بخش‌های متنوع و گوناگونی برای آنها اجرا شد.

پایگاه علمی نور شهر بهبهان نیز به مناسبت عید غدیرخم برنامه‌های متنوع و جذابی اجرا کرد.

جشن غدیر همراه با مولودی‌خوانی، سخنرانی، مسابقه کتابخوانی غدیر و اهدای جوایز از جمله برنامه‌های پایگاه علمی نور شهر بهبهان بود که همزمان با دهه ولایت و عید غدیرخم اجرا شد

برنامه‌های پایگاه علمی نور شهر بهبهان در حسینیه شهدا این شهر برگزار شد که با استقبال خواهران مواجه شد.

همشهریان شهید یونس پورجلو و شهید سید خلیل هاشمی‌فر همچنین با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی عید غدیرخم را جشن گرفتند.

در مصلای صحن امامزاده حیدر(ع) نیز با حضور پرشور مردم جشنی به مناسبت عیدغدیرخم برگزار شد.

در این جشن و شادی محمدامین سحرخیز به مولودی‌خوانی و شعرخوانی پرداخت و مردم بهبهان نیز او را همراهی کردند‌.

توزیع غذای گرم در روستاهای رامهرمز

در شهر رامهرمز و دیار مهندس شهید امید حسینی نیز همزمان با دهه ولایت جشن و سرور برپا شد که مردم این دیار شادی خود را با یکدیگر تقسیم کردند.

طبخ غذا و توزیع در نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف از جمله برنامه‌های اجرا شده به مناسب عید غدیرخم در رامهرمز بود.

در همین ارتباط عباس پرون مسئول گروه جهادی انصارالحسین(ع) رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم ۷۰۰ پرس غذای گرم توسط این گروه جهادی طبخ شد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: غذاهای طبخ شده توسط گروه جهادی انصارالحسین(ع) رامهرمز در بین اقشار ضعیف جامعه توزیع شد.

مسئول گروه جهادی انصارالحسین(ع) رامهرمز گفت: غذاهای طبخ شده همزمان با عید غدیرخم در محلات مختلف شهر رامهرمز توزیع شده است.

پرون خاطرنشان کرد: هزینه طبخ و توزیع این غذاها از سوی مردم و خیرین تامین شده است.

همچنین ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیرخم از سوی هیئت فرهنگی مذهبی آل یاسین رامهرمز برگزار شد.

برگزاری جشن غدیر در روستای مربچه

در این ایستگاه صلواتی که با همکاری نیروی انتظامی بر پا شد جوانان و نوجوانان رامهرمزی از همشهریان خود پذیرایی کردند.

همچنین جشن باشکوهی نیز روز دوشنبه ۲۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم از سوی هیئت فرهنگی مذهبی آل یاسین رامهرمز برگزار شد.

در این جشن بزرگ که در خیابان پیروزی روبه‌روی شرکت گاز برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدی‌پور امام جمعه بندر ماهشهر سخنرانی کرد.

همچنین در جشن عید غدیرخم هیئت فرهنگی مذهبی آل یاسین رامهرمز، محمد کریم‌زاده، علیرضا قنواتی و حمیدرضا شفیعی به شعرخوانی و مولودی‌خوانی پرداختند.

در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان الغدیر، در جوار تربت پاک پنج شهید گمنام دفاع مقدس نیز جشن باشکوهی همزمان با عید غدیرخم برگزار شد.

همچنین اهالی روستای مربچه رامهرمز نیز با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا به مناسبت عید غدیرخم جشنی بر پا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول