اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

طبخ و توزیع ۹۵ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در یزد

همزمان با عید سعید غدیرخم بیش از ۹۵ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام علوی طبخ و بین مردم یزد توزیع شد.

طبخ و توزیع ۹۵ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در یزد

سیدحسین حسینی مسؤول دبیرخانه «یزد حسینیه ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌ با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ حسنه طبخ و توزیع غذای گرم در روز عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: هیئات، بانیان روضه، تشکل‌های فرهنگی و خیران یزدی بالغ بر ۹۵ هزار پرس غذای گرم در این شهر میراث جهانی طبخ و بین اقشار مختلف به ویژه نیازمندان توزیع کردند.

وی گفت:‌ بزرگداشت غدیر در حقیقت بزگداشت باور اسلامی و حراست از مکتب اسلام ناب محمدی است که همه اقشار به ویژه قشر فرهنگی و نخبه جامعه باید نسبت به تبیین این مهم احساس مسؤولیت کنند.

مسؤول دبیرخانه «یزد حسینیه ایران» ادامه داد: در کنار اطعام روزغدیر، توزیع بسته‌های معیشتی دربین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا، تهیه جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز به همت خیران یزدی انجام شد.

حسینی با اشاره به اهمیت قدمت طبخ و توزیع غذای گرم در استان یزد، خاطرنشان کرد:‌ توجه به نیازمندان به تکریم سادات از جمله اقدامات سفارش شده در روز عید غدیرخم است که مردم دارالعباده از دیرباز در این خصوص پیشرو هستند.

انتهای پیام/الف/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول