اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حضور عوامل «عصر جدید» در «مهمونی 10 کیلومتری» عید غدیر

احسان علیخانی در برنامه شب گذشته «عصر جدید»، از مشارکت یک گروه از عوامل این برنامه در برپایی «مهمونی 10 کیلومتری» عید غدیر خبر داد.

حضور عوامل «عصر جدید» در «مهمونی 10 کیلومتری» عید غدیر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، احسان علیخانی در برنامه شب گذشته «عصر جدید»، از مشارکت یک گروه از عوامل این برنامه در برپایی مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خبر داد. به گفته علیخانی «عصر جدید» در قالب یک غرفه به خدمت‌رسانی در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خواهد پرداخت. 

احسان علیخانی با اشاره به جزئیات برگزاری مهمانی روز عید غدیر در خیابان ولیعصر تهران افزود: به جهت اینکه تا بامداد روز دوشنبه در «عصر جدید» به صورت فشرده برنامه خواهیم داشت، تعدادی از همکاران «عصر جدید» در حال تدارک غرفه‌ای برای پذیرایی در این مهمانی هستند.

به گزارش فارس، ستاد مردمی برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید غدیر ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این جشن بزرگ عید الله الاکبر، توصیه می‌کند مردم برای رسیدن و حضور در مسیر ۱۰ کیلومتری چهارراه پارک وی تا چهارراه ولیعصر(عج)،  از خطوط مترو تهران استفاده کنند.

مردم می‌توانند از طریق ایستگاه‌های متروی میدان جهاد، میدان ولیعصر(عج)، تئاترشهر و میرزای شیرازی به طور مستقیم وارد مسیر ۱۰ کیلومتری جشن عید غدیر شوند. 

همچنین در ایستگاه‌های متروی تجریش، توحید، شهید طالقانی، شهید مفتح، هفتم تیر، میرداماد و دروازه دولت نیز ون‌هایی مستقر شده‌اند تا مردم را به محل مهمانی برسانند.

شهروندانی که با اتومبیل شخصی راهی مسیر برپایی این جشن بزرگ می‌شوند می‌توانند خودروی خود را در خیابان طالقانی، بلوار کشاورز، خیابان کریم‌خان، خیابان زرتشت، خیابان فاطمی، خیابان مطهری، خیابان بهشتی، خیابان وزرا، بلوار آفریقا، خیابان گاندی، بزرگراه حقانی، خیابان ملاصدرا، بزرگراه نیایش، بزرگراه کردستان، بزرگراه چمران و پارکینگ نمایشگاه بین‌المللی پارک کنند.

 

 

انتهای پیام/ ت 37

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول