اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جذب حدود 400 قاضی جدید تا پایان سال/ روند صلح وسازش در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها نهادینه شود

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه باید از همه‌ ظرفیت‌های مردمی برای توسعه صلح و سازش استفاده کنیم گفت: باید روند صلح وسازش در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها نهادینه شود.

جذب حدود 400 قاضی جدید تا پایان سال/ روند صلح وسازش در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه ظهر امروز در مراسم افتتاح ۱۲۴ شعبه جدید همیاران صلح و سازش استان خراسان رضوی که در محل دادگستری استان برگزار شد، گفت: باید از تمام ظرفیت های مردمی برای توسعه صلح و سازش استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد صلح و سازش در جامعه فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: باید روند صلح وسازش در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها نهادینه شود.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها با حداکثر کیفیت در حداقل زمان یکی از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام والمسلیمن مصدق در ادامه از جذب حدود 400 قاضی جدید در سال جاری خبر داد و افزود: برای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پروند‌ها تا پایان سال جاری حدود ۴۰۰ قاضی جدید جذب قوه قضاییه می‌شوند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول