اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بایدن به دنبال روحیه دادن به رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن به رژیم صهیونیستی است.

بایدن به دنبال روحیه دادن به  رژیم صهیونیستی است

ولی‌اله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با توجه به سفر بایدن به عربستان اظهار کرد: در حال حاضر رژیم کودک‌کش صهیونیستی از داخل و خارج منزوی شده که سفر بایدن به عربستان برای روحیه دادن این رژیم کودک‌کش است.

 وی تصریح کرد: سفر رئیس جمهور امریکا به عربستان به این دلیل است که بایدن از طریق هم‌پیمانانش روح تازه‌ای به کالبد مرده رژیم صهیونیستی دمیده و این رژیم در حال انزوا را مجدد احیا کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه نفوذ و گسترش روابط ایران با کشورهای مختلف ترسی را جان صهیونیست و آمریکا انداخته است، که این ترس پای رئیس جمهور آمریکا را به منطقه کشانده است، ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این سفر نیاز شدید آمریکا به نفت عربستان است، چرا که افزایش قیمت نفت و سوخت در بازارهای جهانی، موجب تورم و گرانی بی‌سابقه در آمریکا شده و بایدن در تلاش است از طریق رایزنی با پادشاهان عربستان مشکل تامین نفت را حل و فصل کند.

بیاتی همچنین با اشاره به سفر پوتین به ایران گفت: این سفر یک سفر استراتژیک است، گسترش روابط روسیه، چین و ایران و اتحاد و انسجام این کشورها قدرت فراگیری را در منطقه مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل شکل خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان کشوری و لشکری مداوم پیگیر احقاق حقوق خود هستند و دولت باید مطابق بودجه و مصوبه مجلس نسبت به این موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول