اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

زمان صدور پروانه فعالیت گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی کاهش می یابد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از کاهش زمان صدور پروانه فعالیت گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی خبر داد.

زمان صدور پروانه فعالیت گردشگری کشاورزی در خراسان رضوی کاهش می یابد

یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: برای کاهش زمان صدور پروانه فعالیت و رفع مشکلات گردشگری کشاورزی اقداماتی انجام شده که یکی از مهم‌ترین این اقدامات، تعیین تکلیف تعداد استعلام‌ها و کاهش آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: کاهش تعداد استعلام منجر به تسریع امور مرتبط با صدور پروانه فعالیت شده و رضایت خاطر سرمایه‌گذران را در پی داشته است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: برای جلوگیری از هدر رفت زمان و سامان‌دهی روند اداری، متقاضیان طرح و پلان اجرایی فعالیت خود را به معاونت گردشگری برای بررسی تحویل دهند.

بیدخوری تاکید کرد: متقاضیان برای ایجاد تنوع فعالیت‌ها در مزرعه تلاش کنند تا گردشگران با طیفی از جریانات کشاورزی آشنا شوند وسرمایه‌گذار نیز بهره‌برداری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول