اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رقابت ۸۵۰ اثر در دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر/ معرفی 14 اثر برگزیده

رئیس دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر از رقابت ۸۵۰ اثر در دومین دوره از این کنگره خبر داد و گفت: تعداد ۶۵۰ اثر از شعرای داخلی و ۲۰۰ اثر از شاعران کشورهای خارجی به دبیرخانه کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر ارسال شده است.

رقابت ۸۵۰ اثر در دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر/ معرفی 14 اثر برگزیده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین بلاغی امروز در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر اظهار کرد: در این رویداد علاوه‌بر شعرای داخلی شرکت‌کنندگانی از کشورهای خارجی همچون ترکیه، آذربایجان، آلمان، روسیه، گرجستان و… نیز حضور داشتند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری نهادهای فرهنگی در استان افزود: در دومین دوره از کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر سازمان‌های فرهنگی، همراه حوزه هنری استان بوده و در برگزاری این مهم با ما همکاری کردند.

بلاغی در بخش دیگری از سخنان خود از رقابت ۸۵۰ اثر در دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر خبر داد و گفت: تعداد ۶۵۰ اثر از شعرای داخلی و ۲۰۰ اثر از شاعران کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، آلمان و روسیه به دبیرخانه دومین کنگره بین‌المللی شعر ترکی غدیر ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر و حضرت علی (ع) عامل اتحاد جهان تشیع است، ادامه داد: در این دوره شاهد رشد کیفی و کمی کنگره بودیم به‌طوریکه دوستان جوان به مجموعه شعرا افزوده شدند.

بلاغی خاطرنشان کرد: از هفت نفر منتخب، سه شاعر خارجی، سه شاعر داخلی و یک نفر در بخش ویژه به عنوان برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول