اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مطالبه‌گران عفت عمومی، سفیران ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: مطالبه گران عفت عمومی سفیران گفت‌وگو و مروجان فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

مطالبه‌گران عفت عمومی، سفیران ترویج فرهنگ عفاف و حجاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در اجتماع بزرگ مطالبه گران عفت عمومی در مصلی شیروان، اظهارکرد: مطالبه گران عفت عمومی سفیران گفت‌وگو و مروجان فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه مطالبه گران عفت عمومی باید برخوردهای ملایم داشته باشند، گفت: با برخوردهای ملایم و گفتمان از سوی مطالبه گران عفت عمومی می توان تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: از سال ۴۲ با مطرح شدن حکومت انقلاب اسلامی از سوی معمار و بنیانگذار انقلاب، دشمنان در هدف گذاری بلند مدت خود در صدد کمرنگ کردن ارزش های معنوی مسلمان بودند.

وی با بیان اینکه سکان هدایت کشور در زمان پهلوی را بر عهده افراد بی حجاب و دارای فساد قرار می دادند، گفت: در زمان حکومت پهلوی بی بند و باری و این طرز تفکر را ناشی از مدرنیته می دانستند در حالیکه تکیه بر موضوعات حجاب و عفاف موجب تربیت فرزندان حسینی می شود اما دشمنان به دنبال تزلزل این مهم هستند.

حسین نژاد تصریح کرد: امام راحل در چنین شرایطی عزت و اقتدار اسلامی را پایه گذاری کرد تا شاهد انسجام و هم افزایی مسلمانان در سطح جامعه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای تمام شبه افکنی های دشمنان پاسخ وجود دارد، افزود: برای شبه افکنی های دشمنان در فضاهای مجازی که در جهت کمرنگ جلوه دادن ارزش های دینی و معنوی است پاسخ هایی وجود دارد که با طی شدن مقدماتی می توان به تمام این موضوعات پاسخ های خاص خود را داد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول