اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در پردیس طی دو سال

امام جمعه پردیس گفت: طی دوران کرونا حدود ۸۰ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات، مساجد و خیریه ها در شهرستان پردیس تهیه و بین مستضعفین توزیع شده است.

توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در پردیس طی دو سال

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس عصر امروز در مراسم توزیع بسته های کمک مومنانه که به مناسبت عید سعید غدیرخم در مسجد جامع پردیس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت تورم، گرانی و وضعیت معیشتی مردم که بعد از کرونا مردم را رنج می‌دهد، قرارگاه مواسات، مساجد و خیریه های مختلف در پردیس فعال شدند.

وی گفت: امروز بمناسبت دهه امامت و ولایت مسجد جامع شهر پردیس در ادامه فعالیت های قرارگاه مواسات، بسته های معیشتی را با کمک خیرین تهیه و به دست مستضعفین و نیازمندان صدمه دیده در دوران کرونا خواهد رساند.

حجت الاسلام حسینی افزود: اقدامات خوبی در دو سال اخیر در شهرستان پردیس انجام گرفته‌ و قریب به ۴۰ هزار بسته معیشتی در قرارگاه مواسات توزیع شده است که با بسته های اهدا شده توسط مساجد و خیریه ها به حدود ۸۰ هزار بسته می رسد.

وی درخصوص فعالیت های صورت گرفته در قرارگاه فرهنگی شهرستان، اذعان کرد: در دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب اقدامات خوبی توسط مساجد، مسوولان و نهادهای فرهنگی انجام شده و برنامه های امسال به صورت خودجوش و مردمی به اجرا درآمده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین، در هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت جشن های مختلفی در مساجد، پارک ها و بوستان‌های پردیس با موضوع ترویج مباحث فرهنگی تبیینی انجام شده است. 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امسال با کاهش موج کرونا برنامه‌های خوبی توسط مساجد و نهادهای فرهنگی در ذیل قرارگاه فرهنگی انجام می شود که مهمترین آن در ایام ولادت امام هادی(ع) تا روز عید غدیر با برگزاری برنامه‌های متعدد و پرمحتوا انجام شده و در روز عید نیز تمام شهرستان را غدیری خواهیم دید. 

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در مسجد جامع ورامین

محمد حسن مویدی زاده امام جماعت مسجد جامع شهر پردیس نیز در این مراسم در خصوص توزیع بسته های معیشتی در این مسجد، ابراز کرد: از ابتدای شروع کرونا تا به امروز مسجد جامع شهر پردیس بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت های مختلف بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی گفت: امروز نیز به مناسبت ایام ولایت امیرالمومنین علیه السلام ۱۸۰ بسته معیشتی با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان خریداری و ۱۸ قلم انوع اجناس برای این بسته ها تهیه شده است. 

حجت الاسلام مویدی‌زاده اعلام کرد: این سبد شامل گوشت، مرغ، ماکارونی، رب، برنج، لپه، لوبیا، نخود، روغن، شکر، قند، چای و غیره است و برای هر سبدی که تحویل خانواده‌ها می شود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه صرف شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول