اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جیب‌بر بهشت زهرا دستگیر شد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جیب بر بهشت زهرا حین سرقت خبر داد و گفت : تا کنون 5 مال باخته شناسایی شده اند.

جیب‌بر بهشت زهرا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم شخصی شهروندان و خصوصا مسافران در محل بهشت زهرا(س) و اطراف صحن مطهر امام خمینی(ره) رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند افزایش داده شد.

 وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارق را شناسایی کردند افزود: در حال گشت زنی و با اطلاعات به دست آمده به فردی که به صورت پیاده در حال پرسه زنی در اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) بوده مشکوک می شوند و متهم را زیر نظر گرفته که مشاهده کردند با غفلت یکی از شهروندان اقدام به جیب بری کرده که سریعا وارد عمل شده و متهم غافلگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از شهروندان در بهشت زهرا(س) و اطراف حرم امام خمینی(ره) از شهروندان و خصوصا مسافران اعتراف که تا کنون ۵ مال باخته شناسایی شده اند.

سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطرنشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول