اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت توسط سپاه کرمان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در چهارمین مرحله کمک مومنانه سپاه در سال جاری بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی تدارک دیده شده که به وسیله پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بین افراد نیازمند استان توزیع می‌شود.

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه امامت و ولایت توسط سپاه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ ناصر بهروز ظهر امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه به‌مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله چهارم کمک مومنانه سپاه استان در سال جاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش به‌صورت سراسری در سطح کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش کمک به افراد نیازمند و کسانی که به‌دلیل بیماری منحوس کرونا دچار مشکل شده‌اند، است.

بهروز بیان کرد: در این مرحله بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی توسط مجموعه سپاه تدارک دیده شده که به‌وسیله پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بسته‌های غذایی شامل، یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، مرغ، ماکارونی، عدس، نخود، لوبیا، رب گوجه فرنگی، روغن مایع و شکر به ارزش هر بسته بیش از ۶۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک مومنانه ۶۵ سری جهیزیه بین زوجین نیازمند در این مرحله توزیع خواهد شد، افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۸ قلم کالا از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، اجاق گاز، فرش، سرویس قابلمه، سرویس چایخوری و تلویزیون است و تنها در شهرستان منوجان به‌دلیل برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۰ زوج اقلام جهیزیه آنها ۱۲ قلم است و ارزش ریالی هر سری جهیزیه بیش از ۳۲ میلیون تومان است.

بهروز خاطرنشان کرد: در سطح کلان این کمک‌ها توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌شود و روش و مدلی که اکنون در حال اجرا است به‌صورت محله‌ای و توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی که شناخت درستی نسبت به محرومان و نیازمندان محله خود دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول