اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه تلفن همراه در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 5 نفره سرقت به عنف و مسلحانه تلفن همراه با 13 فقره سرقت در شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه تلفن همراه در زاهدان

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف گوشی تلفن همراه شهروندان در سطح معابر شهرستان زاهدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه تحقیقات میدانی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زاهدان  سرنخ های به دست آمد که نشان می داد فردی سابقه دار با نام مستعار "یاغی" به همراه 4 نفر دیگر اقدام به تشکیل یک باند حرفه ای سرقت نموده و به صورت مسلحانه اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان در سطح معابر آن شهرستان می کنند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با تلاش پلیس پاتوق این باند در یکی از چایخانه های سطح شهر شناسایی و هر 5 متهم در  عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته پلیس مشخص شد سارقان علاوه بر سرقت به عنف تلفن همراه در امر سرقت خودرو و موتورسیکلت نیز فعالیت داشته اند و در ادامه متهمان در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس به 13 فقره سرقت مسلحانه و به عنف در سطح شهرستان زاهدان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 9 نفر از مالباختگان شناسایی و شکایات آنها اخذ شده است خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با سارقان و مخلان امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول