اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صدور دو هشدار سطح نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی تقویت بارش های رگباری و رعد و برق در مناطق جنوب استان، و مواج شدن دریای عمان سبب شده تا اداره کل هواشناسی این استان دو اخطاریه جوی سطح نارنجی صادر کند.

صدور دو هشدار سطح نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پیش بینی تقویت بارش های رگباری و رعد و برق در مناطق جنوب استان، و مواج شدن دریای عمان سبب شده تا اداره کل هواشناسی این استان دو اخطاریه جوی سطح نارنجی صادر کند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از عصر روز شنبه ۲۵ تیرماه تا روز سه شنبه رگبار باران، رعد و برق، تندبادهای شدید لحظه ای واحتمال بارش تگرگ پدیده غالب در مناطق جنوبی استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر روز شنبه تا روز سه شنبه ارتفاع موج به ۲ تا ۳ متر هم خواهد رسید، گفت: وقوع رگبار و رعدو برق در بازه ی زمانی مذکور در دریا دور از انتظار نیست.

حیدری احتمال آسیب به شناورهای صیادی و سبک، تورهای صیادی و قفس های پرورش ماهی را دور از انتظار ندانست و ادامه داد: توصیه می شود در این مدت از شنا در سواحل پرهیز شود.

این مقام مسئول همچنین از جاری شدن رواناب در مناطق جنوبی استان خبر داد و بیان داشت: تردد و اسکان در حاشیه رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در این مدت می تواند خطر آفرین باشد.

-----------------

مهدی سامی

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول