اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجدید میثاق سازمان بهزیستی کشور با آرمان‌های امام راحل

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیران و کارکنان این سازمان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق سازمان بهزیستی کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه معاونین و مدیران ستادی و استانی و جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور امروز به مناسبت سالگرد بهزیستی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این آیین ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و فرمانده بهزیستی کشور دکتر محمدعلی فیاض‌بخش، اظهار کرد: پیروزی انقلاب پژواک غرورآفرین زنان و مردانی است که با عزم بلند و جانفشانی‌ها صمیمانه به صحنه آمدند و در ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی کارزار حفظ و حراست از آرمان انقلاب را ترک نکردند.

وی گفت: امروز قدرت نظام اسلامی با اعتقاد راسخ یک ملت عزتمند علی‌رغم همه مشکلات و کارشکنی‌ها،  در راستای مبارزه با بیگانه‌پرستی و نفی و دفع نفاق و تبعیض‌ها گام برمی‌دارد و این خط نورانی ادامه خواهد داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور مدال‌آوری تیم ناشنوایان در صحنه‌های بین‌المللی المپیک ۲۰۲۱ را مایه مباهات برشمرد و در پایان یادآور شد: در گام دوم انقلاب اسلامی، معنویت و عدالت‌خواهی، حرکت در جهت علم و فناوری همراه با اقتصاد پویا را مدنظر داریم و عهد می‌بندیم با اراده‌ای مصمم و با تمام وجود در خدمت به جامعه هدف پیشتاز باشیم.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول