اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشن بزرگ «همیشه امیر» در بوستان لاله برگزار می‌شود

فرهنگسرای سرو با مشارکت شهرداری منطقه ۶، به مناسبت عید غدیرخم جشن بزرگ «همیشه امیر» را برگزار می‌کنند.

جشن بزرگ «همیشه امیر» در بوستان لاله برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهنگسرای سرو با مشارکت شهرداری منطقه ۶، به مناسبت عید غدیرخم جشن بزرگ «همیشه امیر» را برگزار می‌کنند.  

همزمان با عید بزرگ شیعیان، عید غدیرخم جشن بزرگ «همیشه امیر» به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت شهرداری منطقه ۶، هیئت رزمندگان تهران اسلام و پایگاه بسیج مسجد موسی بن جعفر (ع)برگزار می‌شود.
 
در این جشن که در شب عید و در بوستان لاله برگزار می‌شود، ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به اجرای گروه سرود دانش‌آموزی توسط گروه شهید فرجی، نقالی و پرده‌خوانی توسط مرشد مظاهری، اجرای موسیقی محلی و مقامی توسط گروه هنری مردوس و ... اشاره کرد. 

هم‌چنین در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام کرمی سخنرانی مذهبی داشته و استاد مسعود قریب نیز به داستانگویی واقعه غدیر می‌پردازد. 

علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که در این جشن برگزار می‌شود، در خلال آن میزهای کارگاه های پته دوزی، عروسک بافی، سفال رزین، نقاشی (تصویرگری)، معرق چوب و .... نیز برگزار می‌شود. 

جشن بزرگ «همیشه امیر» روز یکشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در بوستان لاله واقع در بلوار کشاورز خیابان امیرآباد، جنب آبنما برگزار می‌شود. از همه شهروندان عزیز دعوت می‌شود تا در این مراسم و جشن باشکوه حضور داشته باشند. 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول