اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکل‌گیری صادرات محصولات گلخانه‌ای از فرودگاه اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص صادرات محصولات گلخانه ای از فرودگاه اصفهان گفت:مذاکراتی با سفیران ایران در قطر و قطر در ایران انجام شد تا خطی بادوام برای صادرات محصولات گلخانه‌ای استان اصفهان شکل بگیرد.

شکل‌گیری صادرات محصولات گلخانه‌ای از فرودگاه  اصفهان

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مشکلاتی که مربوط به موضوعات اقتصادی شهرستان دهاقان بود را مورد بررسی قرار دادیم و به  ۹ بنگاه اقتصادی که نقش مؤثری را دارند مقرر شد تسهیلات خوبی پرداخت شود تا بتوانند با رویه با ثبات‌تری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی واحد‌های گلخانه‌ای در این شهرستان گفت: ۸۷ واحد گلخانه‌ای این شهرستان نیاز به گازرسانی دارند که طرح جامعی را شرکت گاز استان پیشنهاد داد و مقرر شد تا دو هفته مجوز‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوطه صادر شود تا مشکل گاز و سوخت این واحد‌ها حل شود.

مرتضوی با اشاره به برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان گفت: در این جلسه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید مسائل و موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نهایت ۵۲ مورد مصوبه در خصوص حل مشکلات شهرستان را داشتیم.

استاندار با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص صادرات محصولات گلخانه‌ای از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت:ما با مدیران مربوطه، جلساتی برگزار کرده‌ایم و به توافق رسیدیم تا خط پایدار و باثبات برای این بخش راه‌اندازی شود و مذاکراتی هم با سفیران ایران در قطر و قطر در ایران  انجام شد تا خطی بادوام برای صادرات محصولات گلخانه‌ای استان اصفهان شکل گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول