اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در مرحله نخست طبق تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان تا پایان شهریور ماه ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد‌.

۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجید جودی امروز در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان آققلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف‌گذاری بنیاد مسکن تا سال ۱۴۱۰ این‌ است که در هیچ روستاهای کشور مسکن غیرمقاوم نخواهیم داشت و همه واحدهای‌مسکونی روستایی مقاوم‌سازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن در ساخت واحدهای مسکونی روستایی، انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان و ساخت مسکن محرومان برای اقشار کم درآمد و محروم است.

مدیرکل بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر ارائه تسهیلات بانکی به این خانواده‌ها، بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیون تومان این کمک به صورت نقدی و ۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب  سیمان و میلگرد رایگان در احداث واحد مسکونی روستایی خواهد بود.

جودی گفت: طبق توافقات انجام شده تعداد ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی محرومین تا‌ پایان شهریورماه در فاز نخست به بهره‌برداری می‌رسد و مرحله دوم آن نیز با همکاری بنیاد مستضعفان شروع خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول