اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ارج نهادن به مقوله حجاب تنها مختص به هفته و سال نیست/تصویب طرح ملی عفاف و حجاب ادامه جهاد است

مسئول بسیج جامعه زنان تربت جام گفت: مسئولان مطالبه گری خود را محدود و محصور به هفته نکنند چرا که تصویب طرح ملی عفاف و حجاب ادامه جهاد است.

ارج نهادن به مقوله حجاب تنها مختص به هفته و سال نیست/تصویب طرح ملی عفاف و حجاب ادامه جهاد است

سیده سمیرا شجاعی مسئول بسیج جامعه زنان تربت جام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تربت جام با تبریک دهه ولایت و امامت و ۲۱ تیرماه آغاز هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: اگر به دنبال داشتن جامعه سالم و به دور از هرگونه تهدید فرهنگی هستیم مسلماً همراهی، هم افزایی، تعامل و دلسوزی مسئولان متولی امر را می طلبد.

وی ارج نهادن به مقوله عفاف و حجاب را تنها مختص به هفته و سال ندانست و یادآورشد: مسئولان مطالبه گری خود را محدود و محصور به هفته نکنند چرا که تصویب طرح ملی عفاف و حجاب ضمن آرامش روانی ادامه جهاد است.

وی با ابراز تأسف از ترویج بی بندوباری و روابط نامشروع و تلاش برای فروپاشی کانون گرم خانواده ایرانی تصریح کرد: اکنون در جامعه با ترویج پوشش های به دور از شأن بانوان، ترویج و نگهداری سگ در خانه، مقابله با فرزندآوری توسط سلبریتی ها با تأثیرپذیری از رسانه های بیگانه و فضای مجازی مواجه هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان تربت جام تاکید کرد: از مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان های متولی، رسانه ها، دستگاه های تربیتی و ارشادی می خواهیم که با حمایت از مقوله حجاب، این ارزش الهی، افتخار و عزت زن مسلمان تمجید و تحسین شود.

شجاعی با اشاره به اینکه برنامه ریزی در شناختن محتوای تأثیرگذار با مقوله حجاب از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوانی جلوگیری می کند ادامه داد: این مهم ضمن ایجاد آرامش روحی و جسمی در جوانان، سلامت روانی و اجتماعی جامعه را نیز تضمین می کند.

وی در ادامه تبعیت از دستورات راهگشای اسلام ناب محمدی (ص) و تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نسبت به ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه و ترویج ارزش ها و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و مبارزه فرهنگی با مظاهر منکر را از مسئولان و فعالان فرهنگی با رویکرد مطالبه گری خواستار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان تربت جام با تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب گفت: ویژه برنامه های این هفته شامل نمایشگاه های مفهومی عفاف و حجاب در سطح فضای باز، بازارچه های اقتصادی بانوان، گشت های امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تبلیغی و تشویقی است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول