اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگاه‌های خراسان‌شمالی در توانمندسازی محلات کم برخوردار مشارکت جهادی و عملیاتی کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد با اشاره به ثمرات مناسب اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کشور (طرح ۲۰۲۰) در خراسان شمالی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی در اجرای این طرح مشارکت جهادی و عملیاتی کنند.

دستگاه‌های خراسان‌شمالی در توانمندسازی محلات کم برخوردار مشارکت جهادی و عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در نشست طرح توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کشور (طرح ۲۰۲۰) که با هدف بررسی وضعیت محلات کم برخوردار استان و با حضور علی آقامحمدی جانشین وزیر کشور، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور و اعضای ستاد محلات کم برخوردار خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: شتاب بخشیدن به این طرح را درگرو همکاری دستگاه‌ها به‌صورت جهادی و عملیاتی است.

وی گفت: باید تمامی دستگاه‌ها مکلف به کمک در راستای اجرای این طرح شوند و ورود دستگاه‌ها در این طرح باید به‌صورت کاملاً هدفمند و با هم‌افزایی یکدیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول