اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیکنان گیتی‌پسند پس از پیروزی در لیگ فوتسال چه گفتند؟

بازیکنان تیم فوتبال گیتی‌پسند بعد از پیروزی در هفته نخست لیگ برتر صحبت کردند.

بازیکنان گیتی‌پسند پس از پیروزی در لیگ فوتسال چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از برتری ۹ بر صفر تیمش در نخستین هفته لیگ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، اولین بازی لیگ با توجه به این که در شرایط مسابقات نیستیم، همیشه سخت است اما امروز بازی را خوب‌ شروع کردیم و با نتیجه خوبی‌ هم به پایان رسانیدم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم‌، سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم، این بازی تمام شد و آماده بازی بعدی خواهیم شد.

حسن‌زاده که در این دیدار ۴ گل به ثمر رساند درباره شرایط خود نیز گفت: خداروشکر در شرایط خوبی قرار دارم، بعد پایان فصل قبل تمرینات پر فشار فردی را پشت سر گذاشتم و به همراه تیم هم تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم که باعث شد حالا از آمادگی‌ بدنی خوبی برخوردار باشیم.

به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم

سپهر محمدی، دورازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در رابطه برتری پر گل تیمش مقابل سفیر گفتمان تهران گفت: در گام اول توانستیم با اقتدار ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم، این برد نتیجه همت بازیکنان و تلاش‌های کادر فنی بود، امیدوارم این روند را در هفته‌های آینده نیز حفظ کنیم و به هدف خود که دفاع از عنوان قهرمانی است، برسیم.

وی ادامه داد: از نظر آمادگی شرایط خوبی را داشتیم و دلیلش این است که تمرینات را به موقع آغاز کردیم؛ همچنین بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم که به آماده‌سازی ما کمک کرد.

تلاش می‌کنیم گیتی‌پسند برای دومین سال قهرمان شود

محمد‌حسین درخشانی، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند نیز گفت: بازی اول بازی خیلی خوبی بود، بازیکنان به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند و نتیجه خوبی را کسب کردیم؛ یکی از نکات مهم بازی این بود که گلی را دریافت نکردیم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم خیلی خوب است، اسکلت فصل قبل تیم حفظ شده و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند.

درخشانی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم گیتی‌پسند برای دومین سال متوالی قهرمان شود، در خصوص تیم ملی و مسابقات جام ملت‌های آسیا نیز باید ببینم شرایط به چه شکل پیش‌ خواهد رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول