اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نماینده کرمان: اقتصاد را نمی‌توان با روش‌های سنتی چرخاند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا در گذر علم و فناوری است و نمی‌توان با روش‌ها و متدهای سنتی اقتصاد را چرخاند.

نماینده کرمان: اقتصاد را نمی‌توان با روش‌های سنتی چرخاند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عصر امروز در آیین اختتامیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان اظهار داشت: اتاق بازرگانی با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان کار بزرگی را در سطح ملی انجام داده است و ظرفیت‌های استان را به نمایش گذاشته‌اند.

وی بیان داشت: دنیا در گذر علم و فناوری است و نمی‌توان با روش‌ها و متدهای سنتی اقتصاد را چرخاند و در حوزه سخت‌افزاری اقتصاد باید بتوانیم از علم و فناوری در صنایع، معادن، استخراج، تحول و بهره‌وری به‌خوبی بهره بگیریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سه درصد از توسعه و پیشرفت کشور باید از بهره‌وری باشد و امکان ندارد بدون بهره‌گیری از فناوری نو به این مهم برسیم.

زاهدی ادامه داد: پیشرفت و توسعه باید با فناوری‌های نو همراه باشد و بدین ترتیب اقتصاد دانش‌بنیان شکل می‌گیرد. 

بسته 150 هزار میلیارد تومانی پروژه‌های کرمان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی 

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: 15 پنل تخصصی در حوزه‌های مختلف را برگزار کردیم و 150 هزار میلیارد تومان پروژه به زبان فارسی و لاتین برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده شده است.

نقوی با اشاره به اینکه استقبال فعالان اقتصادی از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان بسیار خوب و غیرقابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: از امروز کرمان آمادگی بیشتری برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری دارد.

انتهای پیام/80019/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول