اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بودجه شهرستان قزوین جوابگوی نیازها و مشکلات نیست

فرماندار شهرستان قزوین گفت: بودجه 229 میلیارد تومانی شهرستان متناسب و متوازن نیست و نمی تواند جوابگوی مشکلات و رفع محرومیت ها باشد.

بودجه شهرستان قزوین جوابگوی نیازها و مشکلات نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین پیش از ظهر امروز با حضور حضور لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین، معاونین فرمانداری، بخشداران و شهرداران شهرستان، رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.

کاظمی در این جلسه اظهار کرد: حضور نمایندگان در جلسات کمیته برنامه ریزی موجب دلگرمی است تا بتوانیم از این ظرفیت برای بیان مشکلات و کمک به حل آنها و تامین اعتبارات بیشتر استفاده کنیم.

فرماندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه در جلسات قبلی هم از اعتبارات دراختیار نمایندگان برای اجرای برخی طرح ها استفاده شد که جای تقدیر دارد.

کاظمی یادآور شد: ضمن تشکر از همراهی خوب مدیران سازمان برنامه و بودجه استان به دلیل گستردگی محرومیت و کمبودها در محدوده شهرستان قزوین انتظار داریم در خصوص تامین اعتبارات نگاه ویژه ای به این شهرستان صورت گیرد.

وی گفت: اعتبارات شهرستان قزوین با بیش از 630 هزار نفر جمعیت هرگز متناسب و متوازن نیست و با داشتن بیشترین روستا نتوانسته ایم به نیازها پاسخ دهیم.

فرماندار قزوین تصریح کرد: مشکلات زیادی در مناطق طارم تا الموت و کوهین داریم که کمتر دیده می شود ولی چالش ها زیاد است و سهم شهرستانی و استانی و نیز ملی نیز بسیار پایین است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان بخشی از آن جبران شود.

وی اضافه کرد: اعتبارات شهرستان قزوین 229 میلیارد تومان است که با انبوه مشکلات مناطق محروم، مشکلات راه روستایی، آب و سایر موارد قادر نیستیم با این اعتبارات به مطالبات مردم پاسخ دهیم.

کاظمی گفت: از نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم وقت ویژه و بیشتری اختصاص دهند تا اعتبار فصول مختلف دستگاههای اجرایی در تهران پیگیری شود و به نتایج بهتری برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول