اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دوره «الصافات» برای چهاردهمین سال در اهواز برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهوازگفت:دوره‌ی تربیتی آموزشی الصافات در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران با هدف تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی برگزار میشود.

دوره «الصافات» برای چهاردهمین سال در اهواز برگزار می‌شود

رضا نظری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هر تشکیلاتی برای بقا، حفظ و حرکت به سوی آرمان‌های خود همواره نیاز به تربیت انسان‌هایی دارد که در کشاکش بحران‌ها و فتنه‌ها مستحکم بر سر آرمان‌های خود بمانند و با فکر باز و خلاق و اراده‌ای قوی به سوی آرمان‌های متعالی حرکت کنند.

وی افزود: دوره‌ی تربیتی آموزشی الصافات در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران با هدف تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی برگزار میشود.
 
نظری گفت: دوره تربیتی آموزشی در چهار محور، معرفتی، بصیرتی، معنوی و مهارتی برگزار می‌شود که دانشجویان مستعد برای شرکت در این دوره ثبت نام و پس از انجام مصاحبه و گزینش وارد دوره شده و پس از ارائه آموزش‌های لازم به این دانشجویان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دوره الصافات به دو شکل متمرکز و نیمه متمرکز است که دوره غیرمتمرکز در طول سال تحصیلی در دانشکده‌‌های مختلف در قالب جلسات پاتوق اندیشه برگزار شده است و دوره متمرکز نیمه تابستان در مشهد و تهران در ۱۵ روز و در بهمن ماه به مدت ۱ هفته در قم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره‌ی الصافات برگرفته از اندیشه معلم شهید[شهید مطهری] و امامین انقلاب اسلامی است. دوره‌ی الصافات علاوه بر بعد تربیتی، شاکله‌ی تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران را در هر سال خواهد ساخت.اینکه امسال ۲۸ امین دوره ی تربیتی آموزشی الصافات با همه فراز و نشیب ها در طول سالیان مختلف برگزار خواهد شد نشان از پشتوانه محتوایی قوی، غنی و همچنین ریشه دار بودن در یک تشکیلات قوی و مستحکم دارد.

نظری در پایان گفت: امیدواریم برگزاری دوره‌های دانشگاه محور در تمام دانشگاه‌ها گسترش یابد زیرا این دوره‌ها در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است و برای ساختن مدیران آینده کشور به این دوره‌ها نیازمند هستیم؛ امیدواریم مسئولان هم تا جایی که امکان دارد از این دوره‌های مؤثر حمایت کنند تا در آینده دانشجویانی تربیت کنیم که از دو بال تعهد و تخصص برخوردار باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول