اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

نماینده مجلس: سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضائیه بالا رفته است

سارا فلاحی گفت: یکی از اقدامات مهم رئیس قوه قضاییه خروج پرونده ها از بروکراسی اداری است و سرعت رسیدگی به پرونده ها بالا رفته است.

نماینده مجلس: سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضائیه بالا رفته است

سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا، بیان کرد: حجت الاسلام محسنی اژه ای، سیاست تحول قضایی را با شتاب بیشتری در قوه قضاییه در پیش گرفته است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس افزود: رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف عملکرد خوب و مثبتی را ارائه کرده است.

فلاحی تأکید کرد: یکی از اقدامات مهم رئیس قوه قضاییه خروج پرونده ها از بروکراسی اداری است و سرعت رسیدگی به پرونده ها بالا رفته است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس با بیان اینکه جدیت رئیس قوه قضاییه در برخورد با مفاسد نسبت به گذشته مضاعف شده است، تصریح کرد: یکی از این سیاست های مهم آزادسازی حریم رودخانه‌ها و برخورد با متصرفین اراضی ملی است.

فلاحی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد برجسته مدیریت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در قوه قضاییه تعامل و ارتباط ویژه با مجلس شورای اسلامی است، اضافه کرد: تعاملات مجلس با قوه قضاییه در قالب نشست‌ها و جلساتی که رئیس دستگاه قضا با نمایندگان مردم در خانه ملت دارد، مضاعف و بیشتر از گذشته شده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس با تأکید براینکه یک هم‌افزایی خوبی بین مجلس و دولت در جهت حل مشکلات به ویژه در حوزه مسائل قضایی وجود دارد، گفت: نمایندگان مجلس حامی سیاست ها و برنامه های رئیس قوه قضاییه خواهند بود.

وی اظهار کرد: سفرهای استانی نیز یکی از اقدامات مهم رئیس دستگاه قضا است و امید را در جامعه زنده کرده است.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول