اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردار زهرایی: بعد از شهادت حاج قاسم بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید ثبت شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید در سامانه ثبت شد و این به برکت خون شهید سلیمانی است.

سردار زهرایی: بعد از شهادت حاج قاسم بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمد زهرایی در مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه حرکتی کریمانه است، اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه با نگاه به سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) کریمانه است و نوع رویکرد بسیج سازندگی نسبت به آن با الگوبرداری از رفتار امام حسن (ع) در قبال محرومین است.

وی تصریح کرد: دشمنان ما با تمام توان خود پا به عرصه نبرد با انقلاب اسلامی گذاشته‌اند اما براساس آیه صریح قرآن عاقبت و پایان کار از آن مستضعفان است.

زهرایی خاطرنشان کرد: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید در سامانه ثبت شد و این به برکت خون شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه با تاکید امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رزمایش کمک مومنانه با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخیرا تاکید داشته‌اند نهضت کمک مومنانه برای خدمت‌رسانی به مردم تکرار شود و بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اوقاف و دیگر نهادها همکاری خوبی با ما در مراحل جدید خواهند داشت.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول