اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  حکمرانی نوین

تیک تاک ویدئوهایش را برای نوجوانان محدود می‌کند

تیک تاک اطلاعات بیشتری را درباره سیستم رتبه بندی محتواهایش اعلام کرده و این اقدام را هفته آینده اجرایی می‌کند.

تیک تاک ویدئوهایش را برای نوجوانان محدود می‌کند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در ماه فوریه، تیک تاک اعلام کرد که در تلاش برای افزایش ویژگی‌های ایمنی برای نوجوانان، روی روش‌های جدیدی برای محدودیت سنی انواع خاصی از محتوا کار می‌کند. اکنون، این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد سیستم رتبه بندی خودش به نام Content Levels به اشتراک گذاشته و قصد دارد در هفته های آینده آن را عرضه کند.

این شرکت رویکرد خود را با سیستم های رتبه بندی مورد استفاده در صنعت فیلم و بازی های ویدئویی مقایسه کرده است. هدف این سیستم فیلتر کردن ویدئوهایی با عنوان mature از فیدهای کاربران نوجوانش است. این عنوان برای ویدئوهایی که قوانین پلتفرم را نقض نمی کنند، اما ممکن است برای کاربران جوان تر برنامه نامناسب باشند، اعمال می شود.

با این تغییر، وقتی نوجوانان 13 تا 17 ساله با ویدئویی مواجه می‌شوند که حاوی «موضوعات mature یا پیچیده» است، اخطاریه‌ای را مشاهده می‌کنند که محتوا دارای محدودیت سنی است. زمانی که متوجه می‌شویم یک ویدئو حاوی این مضامین است، برای مثال، صحنه‌های تخیلی که ممکن است برای مخاطبان جوان‌تر بسیار ترسناک یا شدید باشد، یک امتیاز mature به ویدئو اختصاص داده می‌شود تا افراد زیر ۱۸ سال نتوانند آن را مشاهده کنند.

این شرکت نحوه تعیین این امتیازات یا معیارهایی را که برای طبقه‌بندی ویدئوهای خود استفاده می‌کند، به اشتراک نمی‌گذارد. تیک تاک خاطرنشان کرد که این ویژگی هنوز یک "نسخه اولیه" است و آنها قصد دارند در آینده قابلیت های بیشتری را اضافه کنند. مدیران این شرکت قبلا گفته‌اند که از کاربران تیک تاک نیز می‌خواهند که بتوانند انتخاب کنند که با چه نوع محتوایی راحت هستند.

همچنین این برنامه روش جدیدی را برای فیلتر کردن موضوعات ناخواسته به صفحه "برای شما" اضافه می کند. این به‌روزرسانی، که در هفته‌های آینده عرضه می شود، به کاربران امکان می‌دهد کلمات یا هشتگ‌هایی را که دیگر نمی‌خواهند ویدئوهای مربوط به آنها را ببینند، بی‌صدا کنند.

تیک تاک همچنین برای جلوگیری از "الگوهای تکراری" مشکل ساز در توصیه های For You، به روز رسانی ارائه کرده است. این شرکت قبلاً گفته بود که در حال آزمایش راه‌هایی برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد محتوادر مورد موضوعاتی است که می‌تواند مشکل‌ساز باشد، است؛ مانند سلامت روان یا اختلالات خوردن. اکنون، تیک تاک می‌گوید آن آزمایش‌های اولیه موفقیت‌آمیز بوده و کاربران در ایالات متحده کمتر ویدئوهای را در مورد این موضوعات به طور همزمان مشاهده می‌کنند. این پلتفرم اکنون در حال کار روی در دسترس قرار دادن این ویژگی در کشورها و زبان‌های بیشتری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول