اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فارس من| انتقاد به تمدید یکساله گواهینامه اتباع خارجی

حدود ۳۳۰ امضای الکترونیکی برای کمپین انتقاد به چرایی تمدید یکساله گواهینامه اتباع خارجی جمع آوری شده است. طراحان این پویش مردمی خواستار تمدید گواهینامه اتباع خارجی مقیم در ایران شدند.

فارس من| انتقاد به تمدید یکساله گواهینامه اتباع خارجی

به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حدود ۳۳۰ امضای الکترونیکی برای کمپین انتقاد به چرایی تمدید یکساله گواهینامه اتباع خارجی در کشور جمع آوری شده است. طراحان این پویش مردمی خواستار تمدید گواهینامه اتباع خارجی مقیم در ایران شدند.

 در این باره مدیر این پویش مردمی می‌نویسد:«گواهینامه اتباع خارجی مقیم در ایران یک ساله تمدید می شود در حالیکه از خود شهروندان ایرانی ۵ ساله یا ده ساله تمدید می شود. اتباع خارجی که این وضعیت را دارند بیش از چهل سال در ایران قانونی زندگی کرده‌اند و دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و همه کشورهای مهاجرپذیر دنیا که کنوانیسیون ۱۹۵۱ را امضا کرده اند، موظف‌اند حقوق اساسی و حقوق بشر مهاجران را در باره مهاجران و اتباع خارجی رعایت کنند.»

این کمپین می‌افزاید: «از دولت جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی تقاضا می شود که در باره تمدید گواهینامه اتباع خارجی مقیم در ایران تجدید نظر نمایند و مانند اتباع داخلی ۵ ساله تمدید کنند.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول