اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گرد و غبار، مهمان بوشهری ها خواهد شد

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ورود و نفوذ موج جدید گرد و غبار به جو استان بوشهر خبر داد.

گرد و غبار، مهمان بوشهری ها خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا راستگو معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از فردا تا یکشنبه هفته آینده، به تناوب در ساعاتی از بامداد تا بعدازظهر، شرایط برای وزش باد شدید شمال شرقی  و گاهی جنوب غربی در شهرستان‌های گناوه، دیلم، بوشهر، مناطقی از دشتستان و دشتی فراهم خواهد بود  و پیش‌بینی می‌شود در این مدت در برخی ساعات صبح، سرعت وزش باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و در مناطقی از دیلم و گناوه به بیش از ۶۰ کیلومتر برسد و در این شرایط احتمال خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد نیز وجود دارد.

وی گفت: در این مدت احتمال آسیب به سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی و تأسیسات برقی و مخابراتی، احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در ساعاتی از روز، افزایش موقت ارتفاع موج دریا در سواحل دیلم، گناوه و بوشهر و شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: حفاظت از سازه‌های موقت و مراقبت از محصولات کشاورزی آسیب پذیر از وزش باد و گرد و خاک، در روزهای آینده باید جدی گرفته شود.

راستگو خاطر نشان کرد: مردم به‌ویژه سالمندان، بیماران و کودکان، هنگام گرد و خاک از خانه بیرون نروند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول