اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ایجاد کارگاه های آماده تولید برای اجاره به شرکت های دانش بنیان در اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: ایجاد حدود ۱۵ کارگاه ساخته شده در شهرک فناوری اصفهان برای استقرار واحدهای دانش‌بنیان که توان خرید و ساخت سالن تولید ندارند، در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان قرار گرفت و تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایجاد کارگاه های آماده تولید برای اجاره به شرکت های دانش بنیان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در بازدید از شهرک فناوری صنایع نوین اصفهان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان به عنوان یک سازمان توسعه‌ای و بر اساس وظایف خود، حمایت‌های متنوع و گوناگونی از صنایع کوچک دارد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از جمله این حمایت‌هاست.

وی ادامه داد: در گام اول ایجاد حدود ۱۵ کارگاه ساخته شده در شهرک فناوری اصفهان برای استقرار واحدهای دانش‌بنیان که توان خرید و ساخت سالن تولید ندارند، در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان قرار گرفت و تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد؛ همچنین ۱۵ واحد دیگر در شهرک‌های صنعتی خمینی شهر و نجف‌آباد برای استقرار واحدهای دانش‌بنیان آماده‌سازی خواهد شد.

سواری افزود: واحدهای دانش‌بنیان به عنوان یک عامل مهم برای ورود به بازارهای نوین کسب و کار محسوب می‌شوند و باید تلاش شود زمینه حضور این نوع واحدها در عرصه‌های مختلف تولید و اشتغال، تسهیل و ممکن شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر تأمین نیازهای داخلی و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، می‌توانند نقش بسزایی در افزایش تولید، صادرات و ارزآوری داشته باشند.

وی توسعه فراصنعتی و اقتصاد دانش بنیان را راه نجات کشور از اقتصاد متکی به نفت دانست و گفت: استان اصفهان ظرفیت مناسبی برای توسعه پایدار و اقتصاد دانش‌بنیان و دستیابی به نسل چهارم صنعت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز برنامه ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دارد.

سواری شهرک فناوری اصفهان را یکی از بسترهای مناسب میزبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان دانست و افزود: توسعه این شهرک می‌تواند گام مهمی در حمایت از اقتصاد دانش بنیان وکمک به رفع چالش‌های مدیریتی و فناوری شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان باشد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول