اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

62 تن برنج و گندم احتکاری در مبارکه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف 62 تن برنج و گندم احتکاری در یک روستا در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

62 تن برنج و گندم احتکاری در مبارکه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر احتکار برنج و گندم در یک روستا، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه پس از بررسی صحت و سقم موضوع و شناسایی محل مورد نظر طی هماهنگی قضایی در محل حاضر شدند و اقدام به بازرسی کردند که در این بازرسی ۲۲ تن برنج و ۴۰ تن گندم کشف شد.

محمدی با اشاره به اینکه مالک واحد صنفی مذکور در ابتدا ۲۲ تن و ۷۰۰ کیلو برنج خریداری و سپس در آسیاب تبدیل به برنج نیم دانه کرده، گفت: از این مقدار ۱۵ تن و ۷۰۰ کیلو در بازار عرضه شده بود و ۷ تن باقی مانده در انبار این واحد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار مجاور این واحد ۴۰ تن گندم نیز کشف کردند که در این خصوص انبارهای مذکور پلمب و مالک دستگیر شد، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول