اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازدید دو روزه مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه از زیرساخت‌های عمرانی سلامت محور گیلان

مسئولان معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور به مدت دو روز و به جهت بررسی مشکلات و موانع طرح‌های عمرانی در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بازدید کردند.

بازدید دو روزه مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه از زیرساخت‌های عمرانی سلامت محور گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حوزه سلامت گیلان طی دو روز اخیر میزبان محسن‌پور و حسینی از مسؤولان معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه بود تا مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان را ازنظر پروژه‌های در دست اقدام بررسی و به سازمان برنامه‌وبودجه جهت تخصیص، جذب و افزایش اعتبارات ملی، گزارش کنند.

مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه کشور در نخستین روز از سفر به گیلان پس از دیدار با اسدالله عباسی استاندار و نماینده عالی دولت در گیلان، در معیت جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شراره کاووسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی مرکز استان بازدید کردند.

بازدید از طرح‌های عمرانی و در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت نظیر دانشکده پزشکی در دست احداث، سایت جامع آزمون، مرکز مراقبتی پدافند غیرعامل و همچنین محوطه اجرای مراحل بعدی سازه‌های بحران، مسجد مجتمع دانشگاهی و همچنین بیمارستان جنرال ۴۰۰ تختخوابی در دست احداث سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از نخستین عرصه‌هایی بودند که توسط مسئولان سازمان برنامه‌وبودجه مورد بازدید میدانی و ارزیابی قرار گرفت.

همچنین در ادامه مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه از طرح‌های عمرانی در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت به‌ ویژه طرح احداث بیمارستان جایگزین پورسینا، بخش‌های MRI، CT Scan، آنژیوگرافی محیطی آن، بخش‌های آزمایشگاه و آندوسکوپی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، بخش‌های زنان و اطفال و کودکان مرکز آموزشی درمانی شفا، فاز دو مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت و همچنین دو مرکز بهداشت در محلات سلیمانداراب و حمیدیان رشت بازدید کردند و در جریان زیرساخت‌های ناکافی و نامطلوب آن قرار گرفتند.

گفتنی‌است طی چند سال اخیر تلاش‌هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت تجدید بنا و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان به‌ویژه بیمارستان‌های جایگزین پورسینا، رازی و شفا انجام شده است.

امروز نیز مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه به همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان خمام و همچنین بخش‌های خشکیبجار و کوچصفهان از توابع شهرستان رشت بازدید کردند و در جریان کم و کیف فضای فیزیکی ارائه خدمات در آن‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول