اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کاهش مراجعه حجاج به مراکز درمانی/ ۶ حاجی ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستند

رئیس هیأت پزشکی حج و زیارت از کاهش تعداد مراجعات زائران ایرانی به مراکز درمانی این هیأت درایام تشریق خبر داد.

کاهش مراجعه حجاج به مراکز درمانی/ ۶ حاجی ایرانی در بیمارستان سعودی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده برای حج ۱۴۰۱ فعالیت‌های پزشکی و درمانی در عرفات و منا روان انجام شد.

وی تعداد خدمات ارائه شده در منا به زائران ایرانی را بیش از ۳۶۶۰۰ مورد عنوان کرد و از ویزیت ۱۴۵۰۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی هیأت پزشکی و ۹۰ مورد بستری خبر داد.

مرعشی همچنین تعداد خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در عرفات را  بیش از ۵۳۸۰ مورد و ۴۴ بستری اعلام کرد و گفت: بیماران بستری در منا و عرفات خدمات لازم را دریافت کرده و مرخص شدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۴ بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی در مکه بستری هستند که سه نفر ناراحتی گوارشی دارند و همچنین سه بیمار مرد و سه بیمار خانم هم که به  بیمارستان سعودی منتقل شده‌اند  تحت درمان قرار دارند و حال عمومی همه بیماران بستری خوب است.

مرعشی در پایان از همکاری خوب سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با هیأت پزشکی حج و زیارت در ایام تشریق تقدیر کرد و آن را در ارائه خدمات مناسب‌تر به زائران کشورمان مؤثر دانست و گفت: ارتباط بین دو جمعیت هلال احمر ایران و عربستان هم در حج امسال مطلوب بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول