اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زیر ساخت‌های گردشگری محورکرج-کندوان تقویت می‌‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت:با توجه به ایجاد محور تهران شمال برای تردد مسافران محور کرج- کندوان به مسیر هدف گردشگری تبدیل شده است و نیاز به تقویت زیرساخت‌ها دارد.

زیر ساخت‌های گردشگری محورکرج-کندوان تقویت می‌‌شود

شهرام علی‌محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: البرز از لحاظ موقعیت جغرافیایی با بسیاری از دیگر استان‌ها متفاوت است. ویژگی‌هایی مانند اتصال به پایتخت می‌تواند هم به  عنوان فرصت و هم تهدید مطرح باشد. فرصت ازین لحاظ که می‌تواند محلی برای استراحت و گذران اوقات فراغت گردشگران باشد.

معاون گردشگری البرز افزود: اکنون با توجه به ایجاد محور مواصلاتی تهران- شمال برای تردد مسافران، جاده کرج-کندوان که در حوزه استان البرز است تقریبا به جاده گردشگری تبدیل شده و با وجود روستاهای هدف گردشگری ظرفیت بالایی در بوم‌گردی دارد.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه این جاده ازحالت ترانزیت خارج شده و به عنوان یک جاده گردشگری قلمداد می‌شود، اظهار کرد: اکنون باید به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری  برای این جاده که مسافرپذیر شده و از لحاظ توریستی بیشتر مورد توجه قرار دارد، باشیم.

وی تأکید کرد که متناسب با نوع گردشگران البرز که بیشتر مایل به دیدن جاذبه‌های طبیعی و تفریحی هستند نیاز است تا اقامتگاه‌هایی ساخته شود که گردشگران بتوانند با هزینه مناسب‌تر به اقامت در استان بپردازند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول