اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعزام کشتی‌گیر قم به بازی‌های کشورهای اسلامی

رئیس هیات کشتی استان قم از اعزام فرنگی‌کار با تجربه و پرافتخار قم به بازی‌های 2022 کشورهای اسلامی در رشته کشتی فرنگی خبر داد.

اعزام کشتی‌گیر قم به بازی‌های کشورهای اسلامی

محمدهادی علیایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: محمدجواد رضایی یکی از استعدادهای ناب کشتی فرنگی استان قم است که از رده‌های پایه توسط مربیان مجرّب و کاردان کشتی قم استعدادیابی شده و در سال‌های اخیر همواره یکی از موفق‌ترین کشتی‌گیران قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده است.

وی با بیان اینکه این فرنگی‌کار قمی مسافر بازی‌های کشورهای اسلامی شده، اضافه کرد: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی اعلام شد که محمدجواد رضایی عضوی از این تیم است و باید در وزن 67 کیلوگرم مسابقات برابر رقبا به میدان برود.

رئیس هیات کشتی استان قم در ادامه به زمان برگزاری رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های 2022 کشورهای اسلامی روزهای 17 تا 20 مرداد ماه سال جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و به رضایی برای کسب مدال از این میدان مهم امید بسیار زیادی داریم.

وی با بیان اینکه کشتی قم سال بسیار خوب و موفقی را سپری می‌کند، اضافه کرد: کسب مدال‌های متنوع از میادین داخلی و برون‌مرزی در چهار ماه ابتدایی سال 1401 یک بار دیگر توانمندی و قابلیت‌های بالای این رشته را به نمایش گذاشت و از این بابت قدردان زحمات تمام همکارانم در هیات کشتی استان قم هستم.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول