اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پرونده ۷۰۰ جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد

مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگاران شهرستان های استان تهران با اشاره به بررسی ۷۰۰ پرونده متقاضی تعیین درصدجانبازی در کمیسیون پزشکی گفت: برطرف کردن بخشی از خواسته ها و مسائل، نیازمند اصلاح سازوکارها و پیگیری از نمایندگان مجلس و تنظیم لایحه از طرف دولت به مجلس است.

پرونده ۷۰۰ جانباز استان تهران در کمیسیون پزشکی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر امروز در چهارمین کمیسیون پزشکی جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: بررسی پرونده‌های پزشکی ایثارگران شهرستان‌های استان تهران هر ماه در کمیسیون پزشکی بررسی و معاینات لازم توسط تیم تخصصی انجام می‌شود.

وی گفت: در این خصوص تیم تخصصی پزشکان پوست و مو، اعصاب و روان، چشم، داخلی، گوش حلق و بینی، جراحی عمومی به جانبازان خدمات درمانی ارائه می‌دهند و در این کمیسیون ۷۰۰ نفر متقاضی تعیین درصد در این جلسات شرکت کردند. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به نشست صمیمی که با جانبازان کانادین و همسران آنها برگزار شد، اشاره کرد و افزود: مشکلات و دغدغه‌های جانبازان و خانوده‌های آنها مطرح شد که مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت و این نشست‌ها موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای ادامه خدمت رسانی است و باید تلاش کنیم تا مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کرده تا بتوانیم موجب رضایتمندی این عزیزان شویم.

وی ادامه داد: بخشی از مسائل مطرح شده به صورت ملی و از مسوولان بنیاد مسکن پیگیری می‌شود و برخی خواسته‌ها نیاز به اصلاح سازوکارها بوده که خارج از وظایف بنیاد است که می‌شود از بنیاد شهید مرکزی، نمایندگان مجلس و تنظیم لایحه از طرف دولت به مجلس پیگیری کرد تا در چهارچوب قوانین و مقررات بتوانیم نسبت به ایثار و فداکاری آنها دین خود را ادا کنیم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران بعد معنوی و رنگ خدایی داشته و با مسائل مادی نمی‌توان این رشادت ها را جبران کرد اما موظف به انجام وظیفه و برطرف کردن خواسته‌های به حق آنها هستیم.

وی بیان داشت: شهرستان‌های استان تهران افتخار خدمت رسانی به ۸ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۵ هزار جانباز،  یک هزار و ۴۰۰ آزاده و حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر مهمان از استان‌های مختلف کشور دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه هر خدمتی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شود از وظایف است، تصریح کرد: برخی از فرزندان شهدا بدون استفاده از سهمیه به رتبه‌های برتر علمی دست پیدا کرده و یا کارآفرینانی هستند که تولیدات خود را صادر می‌کنند که این خدمات باعث افتخار است و باید به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول