اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صادرات سمنان برای رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی تقویت شود

استاندار سمنان گفت: صادرات مؤلفه‌ای تأثیرگذار در تحقق رشد ۸.۵ درصدی استان است.

صادرات سمنان برای رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان سمنان اظهار کرد: امروز به‌واسطه همت بالای تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان و ایجاد بستر اشتغال، شاهد این هستیم که نرخ بیکاری استان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در سه‌ماهه نخست سال جاری به کمترین میزان خود در ۹ سال گذشته رسیده است.

وی افزود: ما مکلف به حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان هستیم و در راستای گره‌گشایی از مشکلات آنان گام برمی‌داریم.

استاندار سمنان ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران به‌صورت ویژه در دستور کار و مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

هاشمی تصریح کرد: لازم است تا جلسات کارگروه توسعه صادرات استان به‌صورت مستمر و با جدیت به‌منظور بررسی و رسیدگی به امور صادرکنندگان استان تشکیل شود.

استاندار سمنان گفت: دغدغه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان در امور مختلف در جلسات کارگروه توسعه صادرات با دستور کار مشخص و حضور مدیران کل مربوطه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: صادرات مؤلفه‌ای تأثیرگذار در بحث تحقق رشد ۸.۵ درصدی استان است و از این‌رو، ضرورت دارد امور در این حوزه تقویت شود تا در آینده شاهد افزایش صادرات در استان باشیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول