اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز منصوب شد

با ابلاغ اسمعیل جهانگیری ، وحید امیری بعنوان نماینده ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز منصوب شد.

نماینده ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جزیره هرمز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در مراسم معارفه که در بخشداری و با حضور جمعی از مدیران و هنرمندان برگزار شد، اظهار کرد: بحث امامت و انتخاب آن از شئون اختصاصی خداست و هیچ کس حق دخالت ندارد و از این لحاظ جایگاه امامت والاتر از نبوت است.

وی به اهمیت جزیره هرمز اشاره کرد و افزود: هرمز جایگاه بسیار مهم و اثر گذاری دارد و یک پایگاه فرهنگی برای انقلاب محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: هرمز پشتوانه انقلاب بوده و هست و نقش آفرینی آن تنها به دفاع مقدس بر نمی گردد و در قبل از انقلاب هم مامن انقلابیون تحت تعقیب بوده است.

جهانگیری عنوان کرد: کارنامه جزیره هرمز در دفاع مقدس بسیار برجسته و بی نظیر است  و نداریم در کشور که 9 نفر از یک عضو خانواده در دفاع مقدس به جایگاه رفیع شهادت نائل شده باشند.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت جزیره هرمز آنچنان که در خور و شان و جایگاه آن است معرفی نشده است و هم اکنون نیز معاندین و دشمنان سعی دارند چهره غیر واقعی از هرمز به جامعه مخابره کنند و لازم است اقدامات ایجابی لازم را بوجود آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان مهمترین وظیفه هنرمندان را تبیین هویت واقعی هرمز دانست و گفت: در بحث سالم سازی جزیره هرمز  رعایت عفاف و حجاب باید در اولویت قرار گیرد.

جهانگیری افزود: با توجه به اهمیت جزیره هرمز برای نخستین بار نماینده ویژه معرفی شده است و از سوی اداره کل اختیارات کامل در حوزه نظارت، هدایت و حمایت را دارد.

وی در پایان بیان کرد: هنرمندان جزیره هرمز می توانند طرح های خود را در رابطه با سالم سازی جزیره هرمز ارایه و حمایت های لازم از آنها بعمل می آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان پس از مراسم معارفه از زمین مجتمع فرهنگی هنری هرمز و همچنین ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره بازدید کردند.

وحید امیری دارای مدرک لیسانس علوم اجتماعی و سابقه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم، رودان، بندرلنگه و مسئولیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول