اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت به معرفی بیشتر ظرفیت‌های کردستان کمک می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت در کردستان به معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان کمک می‌کند.

برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت به معرفی بیشتر ظرفیت‌های کردستان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد اظهار کرد: هر اندازه استان کردستان بیشتر و بهتر دیده شود می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود.

وی گفت: در سفر ریاست جمهور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به کردستان هیچ گونه مشکلی در استان رخ نداد که این نتیجه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کردستان را باید بیش از پیش در کشور معرفی کنیم و برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت در سنندج می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های استان کمک کند.

پورذهبی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید این اجلاسیه را متعلق به خود بدانند و در راستای برگزاری هرچه باشکوه آن تلاش کنند، عنوان کرد: این کار به عنوان یک کار تدارکاتی فرهنگی است و می‌خواهیم یک کار فرهنگی تاپ رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: این اجلاسیه ظرفیت بسیار خوبی برای ادارات و سازمان‌ها در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها خواهد بود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز گفت: طی سال‌های اخیر ۹ کنگره امام شافعی با محوریت استان کردستان در داخل و خارج مرزهای کشور برگزار شد که بسیار تاثیرگذار بود.

وی در ادامه از کردستان به عنوان نماد وحدت نام برد و گفت: امروز در جهان اسلام شعار وحدت می دهند ولی در عمل آنگونه که باید به این موضوع توجه نمی‌شود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: قران کریم برنامه وحدت را به بهترین شیوه برای ما تدوین کرده است این برنامه باید در عرصه عمل خود را نشان دهد. 

رستمی افزود: محبت اهل سنت به ویژه مردم کردستان نسبت به اهل بیت رسول اکرم مثال‌زدنی است اما کم‌رنگ جلوه داده می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول