اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

کاربرد هوش مصنوعی در کشف علمی جرم افزایش می‌یابد

رویدادی نوآورانه با محوریت نقش آفرینی هوش مصنوعی در ارتقای امنیت و کشف علمی جرم برگزار می‌شود تا توانمندی‌های نوآورانه به حوزه ماموریت های پلیس آگاهی راه پیدا کند.

کاربرد هوش مصنوعی در کشف علمی جرم افزایش می‌یابد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری،گستره فناوری هوش مصنوعی یه شکلی فزاینده در حال افزایش است و دامنه این فناوری را می‌توان در حوزه جرم شناسی مشاده کرد. این فناوری در کشف و شناسایی جرم کاربردهای فراوانی یافته است و استفاده از این فناوری، توانسته ضمن شناسایی الگوهای وقوع جرم، محدوده‌های جرم‌خیز و روش‌های نوآورانه مقابله با آن و ... زمینه را برای ارتقای امنیت و کاهش مشکلات این چنینی تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کشف علمی جرم با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همراهی فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، رئیس پلیس آگاهی کشور و ، با محوریت زیست‌سنجی فناورانه برگزار می‌شود.

این رویداد سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه سال جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در طبقه پنجم سالن همایش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد. شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در حوزه زیست‌سنجی فناورانه حضور دارند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و فرم شرکت در رویداد به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول