اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: افزون بر پنج هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب طرح ملی «قرار دوازدهم» با محوریت امامزاده‌های شاخص در هرمزگان توزیع شد.

توزیع 5000 بسته کمک معیشتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امامزاده‌های شاخص اجرا شد.

وی افزود: این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب مومنان به عنوان مهدی یاوران، به دنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب طرح ملی قرار دوازدهم بین نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۲ میلیار ریال و در ۲۳ بقعه انجام شده است.

حجت‌الاسلام مهدیان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح به صورت مستمر در هر ماه با یاد و نام مام زمان(عج) در روز دوازدهم در بقاع متبرکه انجام خواهد شد و امیدواریم کمک‌های مردم همانند گذشته ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: پنجمین دوره طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف توزیع نان صلواتی بین نیازمندان در روز ۱۲ تیر در شهرستان‌های هرمزگان اجرا شد.

حجت‌الاسلام مهدیان بیان کرد: در اجرای پنجمین مرحله این طرح ۴۰ هزار قرص نان به صورت رایگان توزیع شد و طرح سراسری «قرار دوازدهم» در ۱۲ هر ماه به نیابت و به نیت سلامتی امام زمان(عج) اجرا می‌شود و بسته‌های معیشتی از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و بقاع متبرکه با عنوان «مهدی یاوران» تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهر توزیع شد.

وی با اشاره به طرح «قرار دوازدهم» به عنوان یک طرح کشوری عنوان کرد: نخستین مرحله از اجرای این طرح، اسفند سال گذشته آغاز و پنجمین مرحله آن در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: طرح «قرار دوازدهم» با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در شهرستان‌ها در حال اجراست و از خیران و نیکوکاران و مهدی یاوران برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می‌کنیم تا به مراکز «افق» آستان مقدس امامزادگان شهرستان‌ها  مراجعه کنند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول