اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«دانشجویان خارجی» پیام رسان فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به کشور خود هستند

سرپرست دانشگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: دانشجویان خارجی سفیران صلح، آشتی و پیام رسان دوستی و فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به کشور خود هستند.

«دانشجویان خارجی» پیام رسان فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به کشور خود هستند

سید علی قاسم زاده در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل این جشنواره  را یک رویداد مهم فرهنگی برای دانشجویان غیرایرانی سراسر کشور عنوان کرد و گفت: ما معتقدیم در دیپلماسی علمی و فرهنگی عامل برتری و یکدلی ملت ها، تقواست و تقوا عامل اتحاد بین ماست و همدلی دانشجویان زمینه ساز اتحاد بین ملت ها بویژه دانشجویان غیرایرانی کشور است، شما سفیران صلح، آشتی و پیام رسان دوستی و فرهنگ و تمدن ایرانی کشور ما به کشور خود هستید.

سرپرست دانشگاه امام(ره) افزود: این جشنواره زمینه ساز گفتگوی فرهنگی ملت ها در فضای علمی است و دانشجویان غیر ایرانی فرصت حضور در این جشنواره را غنیمت دانسته و در کنار عامل مشترک زبان فارسی در کشور ما با همدلی در دنیایی که با نگاهی سلطه گرایانه به دنبال برتری جویی است قلب ها را به یکدیگر نزدیک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول